Kun suutut jollekin, niin miten sen ilmaiset?

Lenteleekö tavarat, sanallisesti herjaat/ärjyt, vaiko jotain muuta?
Vai riippuuko se asiasta, miten suhtaudut; mielestäsi iso asia/pieni asia ja niihin suhtautumisesi ero/eroa josko tuttu/työkaveri/puoliso/ulkopuolinen, jne.?? Vaikuttaako ns. suuttumiseesi miten oma päivä on mennyt, annatko sen vaikuttaa tilanteeseen, vai huomaatko herkästi, et oma päivä menny pieleen, et siksi nyt näin?, elkee antako miu ny ohjailla, manipuloida, vaan ihan rehellisii kommenttei, ei ne vastaukset teit (tuntemattomii) kuitenkaan huononna, ja aina sillon tällön on se oma analyysi ittestä niin terveellistä, eikö?

Avainsanat: suuttuminen reaktio ilmaiseminen tuttu tuntematon ystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 14:12

herrajestes senteen mikä kysymys siul nyt onpi jonin13. mie suutun millon mistäki ja joskus ihan pienestäkin asiasta tai päinvastoin saa pitkäänkin ärsyttää tai jotain mennä pieleen ennen kuin hihat palaa. ukkoin tai äippä on ne useammat tämän ämmän kiukun/ karjahtelun kohteet. mie monesti äipälle sanonki että jos joku hänen sanomisensa alkaa jo vähän ärsyttää, niin vihjaan jo että voitko lopettaa tai räjähdän kohta ja tulee sanottuun sellasta, mitä myöhemmin katuu. ukollein suutun millon mistäki ja koska sattuu riippuu vissiin miten päivä noin niinku muuten on menny vai onko ( öljyn vaihto viikot ) tai joku vaan sattuu ärsyttämään sillä hetkellä, kukapa muu kuin lähin ihminen saa tuta miun oikkuilut. työpaikalla taas jotkut ihmiset vaan on niin ärsyttäviä, joku niitten käytöksessä vaan mättää/ ärsyttää. siellä lähinnä suutuu/ kiukkuuntuu, erimielisyyksistä on ne sitten töihin liittyviä tai siviiliin liittyviä erimielisyyksiä. ja tää stoori alkaa kuulostamaan siltä että mie en muuta teekkään ku kiukkuile, räjähtele, suutu, ärsyynny.... mutta ei se kuitenkaan niin ole. kysymyshän olikin suuttumisesta, ja miehän sitten pistin asiaa suuttumisesta ja ko mie vaan kirjuutin ni en taas tiiä vaik ois menny vähän asian ohikin. huhhei, päätän vastaukseni tähän. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2008 - 20:41

tavarat eiole lennellyt milloinkaan en suutu niin paljon koskaan,joskus menen omiin hommiin niitä riittää omakotitalossa,sitten tulen takasin ja sanon taisin vähän suutahtaa,ehken tämä riittää,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:21

Tilanne ratkaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 21:03

En malta olla kertomatta mitä paras kaverini vastaisi tähän kysymykseen:

"vieraat saa turpiinsa, tutut älyää juosta karkuun"

Omat reaktioni ovat vähän lievempiä.