Mitä toiset meinaa mutustella nälkään.

Minä keitin punajuuria olivat oikein makoisia.Porkkanasta ,ananaksesta, tuore salaatti.Hirvipullia ja muusia omista potuista.Ei pussista muusia tehdä.Nyt masu pullollaan.Oli kaamea nälkä.

Lisätty: 09.10.2010 - 15:00

Minä ihan luin, että seksiniekkojen lisäksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 12:34

ollaan tässä kohta lähdössä tämän kauden viimeisiin rapujuhliin,
saas nähdä mitä kaikkea muuta saa saksiniekkojen lisäksi ....

Lisätty: 10.10.2010 - 00:16

eipä näkynyt seksiniekkoja, harmi ...

Lisätty: 10.10.2010 - 00:17

eipä näkynyt seksiniekkoja, harmi ... muuten meni mukavasti ja evästäkin riitti

Kysyjän kommentti

Voi miten hauskasti luin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 12:53

Kukkakaalia voin kera ja pestokuorrutettua broilefilettä. Palanpainikkeeksi vettä ja jälkiruoaksi kermakahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 14:18

Vasta on suunnitteilla, uskoisin kumminkin että broilerista ja riisistä tehdään tämän päivän menu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 14:19

Paahtopaistia käskin väen laittamaan samaoin meillä on auki mitä sen seurana tarjotaan. Ehdotin, että kotiin jäävä väki laittaisi lohkoperunoita ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 14:54

Lasagnea on tänään tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 16:13

Kahden kalan kalakeiton keitin..lisäsin myös valmiiseen keittoon pieniä katkarapuja. Jälkkäriksi söimme omena-kanelikiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 17:40

Sirkalla porisee uunissa 3 broilerinkoipea ja iso kattila vihanneksia ja juureksia keitettynä.
en yksin aio niitä tänä iltana kauhoa suuhuni, herra paratkoon, jäähän jotain huomiseksi.
Vetta oikein iso mukillinen, siinä minun lauantai muruni, siunattu leipäni ja juomani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 19:10

Savulohen sain ystävältä, sitä nautitaan tänä iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:27

Tänään piti keittää kesäkurpitsa keittoa..kaikki lisukkeet siihen omasta maasta..Huomenna on tehtävä viimeisestä kesäkurpitsasta..sitä meidän herkkua..kesäkurpisaa jauhelihaa sipulia paprikaa ja pätkä spakettia...niin ja tomaattia..nekin on vielä omia..ja paljon juustoraastetta päälle..on uuniruoka..

Lisätty: 10.10.2010 - 00:43

Voi harmi että valperi jäi iman seksiniekkoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2010 - 01:12

Menneen talven puolukoita kai käytin hyväkseni, jos muistan niin taisi olla lisukkeena jotakin muuta. Mutta juomana oli kylmee olutta..... =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:20

Lauantaina meni tilauspitsan puolelle mökkipuuhastelijen lomassa. Ei hassumpi vaihtoehto.