Kuka tunnustaa että on tänään ottanut lasillisen ilolientä??

Minä tunnustan,että otin 2:si lasillista...

Avainsanat: ilolientä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 00:27

jos punaviini on ilolientä niin sitähän tuli nautiittua aterialla ja illanmittaan vielä pelastettua pullonpohja väljähtymästä

(autonajoon liikaa mutta purjehduskunnossa koko ajan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 02:03

En maistanut tänään, huomenna otan muutaman lasillisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 08:24

siisti koti, ei viinan tippaa.
en ottanut ilolientä.
Keltaista Leskeä on , mutta se vain juhlahetkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 09:52

Sauna olut tuli otettua 1 pullo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 12:00

Eipä ole tullut otettua eikä lähiaikoina ole tiedossakaan mitään tilaisuuksia. Vaikka en yleensä käytä alkoholia ollenkaan, voin ottaa skumppalasillisen skoolattavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 13:29

En ottanut eilenkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 15:12

En ole trvinnut ilolientä olen iloinen muuten vaan.

Lisätty: 09.10.2010 - 15:15

Jos minä liisukka ottaisin 2,las. niin olisi unilientä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 19:09

Minäkin tunnustan, että olen juonut lähes 2 litraa ilolientä ja laulanut vielä
voi, virsua voi, voi, virsua voi,
kun ei se pidä vettä ja eikä se soi,
voi virsua voi.

Miksi iloliemi yhdistettään aina alkoholiin, vai oliko kenteis tässä kysymyksessä joku muu.
Jos oli kysymyksessä % ilojuoma, niin kyllä siitä oli ilo kaukana ainakin seuraavana päivänä,
jos paljonkin oli sattunut ottamaan. Voi niitä vannomisia, ei ikuna koskaan,ja taas sama peli.

Parhaat ja hauskimmat iloni alkoivat pulputa ylös pintaan, kun huomasin, että kiintiöni olikin
jo täysi. Nyt iloitsen siitä kaikista eniten. Vaikka en laitakaupungin kurjin tyttörenttu ollutkaan,
mutta sama tuska se oli sittenkin oli ulkokuori mikä vain.
Tämä ei ole raittiuspuhe kenellekään, ottakaa vaan, mutta kohtuus kaiskessa.
Iloitkaa iloitsevien kanssa ja sitten surraan kun on surun aika. Mielelläni minäkin Teidän iloliemi iloihinne osallistun, vaikka vain Huberia juonkin.

Lähteet:
oma "viisastus" järkeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 19:45

Ei ole otettu aikoihin alkoholipitoista ainetta,syksyn kaatajaiset vielä pitämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:15

Jos iloliemi on alkoholia niin otinkohan minä sitten vain lientä kun alkoholittoman oluen ja lasin alkoholitonta punaviiniä join. Ovat muuten maistamisen arvoisia, jos ette ole ennen kokeilleet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:57

Tänään en ole ottanut mitään, mutta tuolloin perjantaina tuli otettua hieman sidukkaa saunan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 08:30

Mikäli vesi ja tuoremehu kelpaa iloliemeksi, vastaus on kyllä. Jos viinaa tarkoitetaan, sitä en käytä koskaan. Ei ole perjantaipullo tai -lasitapoja.