Onko ongelma sinulla korkea kolestroli??

Jos näin on..suosittelen punariisin käyttämistä..saa ostettua kapseleina luontais tuote kaupoista..Itslläni oli aikanaan 7,9..ja olen saanut tiputettua,ilman lääkitystä..punariisin avulla..tänään kuulin arvot taas oli 3,9.....

Avainsanat: ongelmana kolesroli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 22:45

Ikälopputarkastuksen mukaan ainoa, jossa lääkärillä oli huomauttamista oli kolesteroli, joka oli vähän yli 5. Hyvää kolesterolia oli huomattavan paljon enemmän, joten ei huolta. Olen kuullut/lukenut, ettei kolesterolilla olisi välttämättä yhteyttä sydänsairauksiin.

Tuttavallani on korkea kolesteroli huolimatta siitä, että hänen elintapansa ovat erittäin terveelliset, mutta stressaava työ ilmeisesti pitää kolesteroliarvot korkeina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 22:47

Olen oikein korkeakorkoista kolestrolia kokonaan . Lääkäri määräsi lääkkeitä ja toinen poisti. Eikä enään ihmetellä mitään. Itselläni paras on ollut 9.6 nyt en tiedä mikä on.Minusta on kallista punariisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 02:04

Ei ole, nämä arvot ovat kohdallaan. Muut ovat päin prinkkalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 03:52

kolestrooli arvot on kunnossa,riisin jyvät on väriltään ruskeita jota syön.riisi vaihtoehtoja on satoja joten syön paikkakuntalaisten ohjeiden mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 09:31

Kolestroli arvot huipussaan..
Itse kyllä en koko juttua ymmärrä, jos ulkoilen ja syön kumminkin terveellisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 13:05

kolesteroliarvoni ovat ja pysyvät korkealla. luulenpa vain että se on geeneissä sekin vika.
80-luvulla ei vielä kiinnitetty huomiota suuremmin kolesteroliarvoihin, minulla oli jo korkealla silloin,
eikä mitään lääkitystä määrätty. punariisiä en vielä ole kokeillut.

enoni kaveri, eräs vanha mies oli nauttinut kolesterolilääkettä 30 vuotta, niin vain joutui ohitusleikkaukseen, oli 4 suonta tukossa.

lääkärin määräämissä kolesterolilääkkeissä
on kaikissa jotain sivuvaikutusta, kuka mitäkin oiretta mistäkin lääkkeestä saa kaupanpäällisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 19:39

Justiinsa juu, lopetin kolestrolilääkkeeni käytön itse.
Olen käyttänyt sitä yli 20 vuotta, mutta ne sivuoireet mitä ovat.
Yöt sain kävellä lihaskouristusten kanssa jaloissa. Arvo on nyt 5.6.
On ollut yksi aivoinfarkti ja tuli kolestroolilääkitys silloin.
Punariiisä en saa käytää kun on Marevan lääkitys, juuri sen infarktin takia.
Suo siellä, vetelä täällä, elä siinä sitten kohtuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:56

Ei hyvä mutta ei nyt niin huonokaan.