Maailma on täynnä päiviä. Sunnuntaina 10.10.vietämme Maailman mielenterveyspäivää. Kilautetaanko kaverille, muistetaanko ketään?

Nyt on sunnuntaina hyvä tilaisuus tarttua vaikka kännykkään ja soittaa iskälle, äiskälle, papalle,mummolle, kummeja ja kavereita sekä muitakaan sukulaisia unohtamatta.
Tai vaikka jos aikaa on piipahtaa käymäseltään jonkun luokse. Itse käyn seurakunnan lähimmäisen tuvassa.

Avainsanat: mielenterveyspäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 22:34

Kyllä pitää kilauttaa ainakin kavereille..ja vaihtaa kuulumiset....kun kohta lähden lomalle..
Ihan suruissaan mummot ja papat (ja vammaset) joita käyn avustamassa..mutta olen itse hankkinut heille mieluiset tuuraajat( tästä meidän työporukasta)...kun virmasta laitetaan ..vaan kuka joutaa....
Sain nykyiseltä työnantajalta..oikein huomautuksen(kiitoksen) miten hoidan hienosti asiat..kun lähden lomalle..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ,olet saanut jopa työnantajan kiitoksen, Olen minä
kin parille kaverille kilauttanut ja saanut jo soiton soiton, mutta se on niin, että eihän näitä päiviä voi kirjaimellisesti ottaa, kun joka päivä on jonkun erikoispäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 22:39

Jokainen päivä pitäisi olla "lähimmäisen päivä", tuppaa vain välillä unohtumaan. Sunnuntait ovat perinteisesti päiviä, jolloin kuullaan lähipiirin kuulumiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 22:50

Kyllä Äidilleni voin kilauttaa .Nyt mennyt jo kuukausi siitä kun tavattu. Hän on ollut perheineen täysihoidossa.Tulee kait kotiin juuri sunnuntaina.Saivat levätä ja huilata kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 00:22

kilauttaisin Aleksis Kivelle jos se olisi mahdollista ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 02:07

Täytyy varmaan vanhuksille ainakin kilauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 09:44

Mahtaakohan kukkaan mulle soitella...
Ei mar kyl tulee klauteltua muutenkin kuin vain yhtenä päivänä vuodessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:54

Minulle tuo päivä on liiankin todellisuutta.