Huomenna perjantaina vietetään hiljaisuuden päivää. Aiotko Sinä viettää hiljaisen 15 minuuttisen syntyjä syviä ajatellen?

Itse yritän sen 15 minuutin hetken käyttää siihen ajatteluun olenko rakastanut lähimmäistäni, niinkuin itseäni. Vastaus siihen voi kohdallani olla vain unelmointia.

Avainsanat: hiljaisuuden päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 00:21

lähes joka päivä niitä hetkiä tulee vietettyä, hiljaisen miehen erikois-oikeus ...

Kysyjän kommentti

Kiitos Vaperi , niin minäkin tuossa 11 maissa, joka päivä yritän olla vähän aikaa pötkölläni
ajatellen sitten mitä aika tuo mieleen. Se piristää jotenkin iltapäivää. eo se ole mikään matra, mutta olen huomannut, että kun on tuon myrkkysatsin saanut sulamaan, niin se virkistää
kummasti. Kiitos myös kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 21:21

Tänään perjantaina vietin hiljaisuuden päivää 15 minuuttia..kun ostin isäni haudalle syys kanervat ja suunittelin,että otan omasta vuorimännystä oksia mitkä laitan huomenna isän haudalle...missä myös äitini ja nuorin veljeni..samaan paikkaan minäkin joskus pääsen..heidän vierelle..minä olen sitten tuhkaa....mitä ripottelen täältä ylhäältä..että perässä tulen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 22:18

Minulla oli perjantai jo tänään. Vähempi tuli mekastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 22:31

Yritän meditoida/hiljentyä mahdollisimman usein. Tarkoitus olisi pysäyttää oma oravanpyöräni päivittäin - aina en siinä onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 22:39

Kyllä on tullut vietettyä hiljaisuutta, tuolla hiljaisella suolla yksinään.Taasen tuli karpaloita .Hautuumaallakin tuli käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 02:10

Kyllä, hiljainen hetki oli tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 02:59

Mamma ei lie Hilja Maitotyttö.
Omalla tavallamme viettänemme tuota päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 09:43

Mulla on perjantai yleensä hiljainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:51

Miedän perheessä on noita hiljaisuuden päiviä ihan rittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 08:28

Hiljaisuuden päivä oli pe 08.10. Ei tullut mitenkään hiljaisuuteen paneuduttua, muutenkaan en metelöi liikoja.