"napsujukeboxi" perjantain iloksi

Eli voit laittaa youtubelinkin tai vaan kirjoittaa toivekappaleen nimen. Minä aloitan tällaisella iloisella klassikolla. www.youtube.com/watch?v=ctCI-6icySM
voi jatkaa viikonloppunakin..

Avainsanat: toivebiisit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 17:22

Tässä mielestäni sopii iltaan...

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=INX_ai66r4o

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 18:12

www.youtube.com/watch?v=Q2IP...re=related
Laitetaan vähän vauhtia iltaan kun on viikonloppu.

Lisätty: 09.10.2010 - 15:32

Tässä lisäys sirkkaliisan toive. www.youtube.com/watch?v=-An0pd2-STU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 18:16

Suuri kiitos matula, kun otat huomioon sellaisenkin seikan, että joukossa saattaa olla meitä sellaisiakin tomppleita, jotka emme osaa siirtää linkkiä mistä ehdottamme kappale tulee.
Lukeudun itse noihin, ohje on ja on opetettukin, mutta en ole harjoitellut, joten voisi tulla susi siitä hommasta. Sieväähän se on ei tarvi kun vain itse napsaisee linkistä auki.

Lisätty: 08.10.2010 - 19:48

Kun kerran näinkin saa napsujukeboxia jatkaa, niin Youtube- Kari Tapio--jälkemme hiekalla.
Hienoa työtä Karilta, kuten milestäni aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 19:24

Tässä discoa 70-luvulta. Tanssittaa aina kun kuulen tämän kappaleen.

www.youtube.com/watch?v=oG2ixYJ79iE

Lisätty: 08.10.2010 - 19:26

Video taltioitu ilmeisesti Studio 54/New York.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 19:59

Wau. Näitä vaan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 20:14

Aivan ehdoton suosikkini jostakin 80-luvulta.
Kuulin tämän lomamatkalla kesällä paahtaessani moottoribaanalla Saksassa.
Villiä - huoletonta ja vapaata, vailla huolen häivää ..

Voi pojat... miten nuo biisit tuokin kaiken niin elävästi mieleen....

Kuuntele!

Ja tää Succhero on se oikea esittäjä!
Riittävän "karhea" ja elämää nähnyt.
Kertakaikkiaan tykkään!!!!!

www.youtube.com/watch?v=1H4wgcXh1u4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:40

BeeGees´n Staying Alive olis aika kähee

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:48

Olipa pirtsakka biisi, siitä onkin aikaa kun olen tuon kuullut.
Perjantai-illan kotimatkalta muistoja:
www.youtube.com/watch?v=bC4xnp4AHqA