Mitä aiot tehdä tänään?

Miulla siivousta tiedossa ja naapurin synttäreillekin mennään,kun keretään.

Avainsanat: siivousta kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 08:54

töistä päästyä pitää viedän pojan TET - paperit yritykseen johon menee. sitten hilpakkaa kotia, jotaan syödä ja ukko kyytiin. vanhemmilta hakemaan silppuria. orapihlaja -aitaa on kaadettu ja on sellanen kasa pihalla ettei kehtaa edes tuolla maalla polttaa. ja tarviihan sitä haketta sitten puutarahassa.
muuten viikonloppu menee varmaan puutarhassa jos sää sallii ja yksi ikkuna pitää vaihtaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2010 - 09:11

Minä kiertelen huonekalu ja laattaliikkeissä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 09:40

Suolle ,suolle ainakin 2-3tunniksi. Uimaan sen jälkeen. Ja muita kodin askareita.Aivan ihani syksyn ilmoja pitelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 10:32

siivousintoa kehittelen tässä pikkuhiljaa....sit teen lihapullia ja muussia , kun mummin kulsit tulevat viikonlopuksi mummilaan ja pientä leipomusta .... en ole vielä päättänyt mitähän leipoisin , mutta jotain pientä kuitenkin...saadaan vähän muitakin vieraita viikonlopuksi , jotta esivalmistelen ruokia jo tänään hieman valmiiksi ...siinä se päivä taas rientää pikkuisen touhutessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 11:48

Kellon lähetessä puoltapäivää olen ehtinyt jo toteuttaa yhden täksi päiväksi suunittelemistani puuhista. Sain juuri hetki sitten siivoukset tehtyä ja nyt vietän hyvin ansaittua taukoa ennen sienimetsään lähtöä. Sieltä tultuani ja tuotuani (toivon mukaan) ison kasan sieniä kotiin aijon ensin puhdistaa sekä säilöä saaliini purkkeihin ja purnukoihin ja sitten leipoa ruualle porkkanasämpylöitä. Ruuan tehtyän aijon käydä suihkussa jja lekoittelella muiden passatessa minua kunnes tulee aika lähteä unten maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 12:27

Elämä rusthollin emäntänä on kiireistä. Kun tästä sohvaltani irtoan, niin jatkan siivousta ja pyykinpesua. Yöpyjät väihtuivat tässä eilen ja tänään, joten pyykkiä on pestäväksi parikin koneellista. Tänään tulee taas uutta väkeä, joten ruokaa olisi kohta alettava vääntämään, paistia uuniin, raasteita ja salaatteja. Neuletyökin odottaa lopullista valmistumistaan, se, jolle se tulee, syntyy ihan näinä päivinä. Että kiireistä eläkeläisen arkea, sellaista on ollut jo piedemmän aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 14:00

Tähän mennessä on viikonlopun siivous jo tehty ja odottelen vuokraajan tekemään vuokrasopimusta tänne luokseni sillä sain Helsingistä
tuttavani muuttamaan asumaan tänne Keuruulle ja sattui somasti on viereinen talo, välimatkaa noin 10 m.Ystäväni tuli jo aikaisemmmin alkuviikosta, kun sopi muuttomiehille. Näin sain auttajan raskaammille töille itselleni ja minä voin sitten sen irronneen napin kiinni ommella.
On onneksi omat huushollit jos alkaa liikaa tympäisemään, niin pääsee loikkaamaan omaan pytinkiin..
Sain itselleni vähä niinkuin korvaavaa apua suuremmissä töissä ja minä puolestani sitten autan missä voin.
Näinhän se on nähtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 14:24

Koulutuspäivä ja muuta sellaista.... töistä päästyä Stockan keltaisille päiville ja sitten kotiin (uupuneena). siivooja on käynyt tänään joten mukava mennä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 15:14

Kuvasin äsken kupittaan puistoa, jotta saan noita ruska kuvia.
Nyt odottelen että lähdemme mieheni kanssa kauppaan ja sen jälkeen saunaan..
Ja ilta otetaan vastaan saunanraikkaana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 15:53

Normaali kiireinen työpäivä takana sekä kodin siivous kumppanin kanssa. Vähän napsuilua ja ruuanlaittoa sekä lepoa, että jaksaa ahertaa vielä kaksi päivää töissä ennen vapaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 19:32

Iltapäivään saakka töissä ja sitten Stockan Hulluille Päiville ja sieltä huonekaluliikkeeseen tilaamaan kahvipöytää. Rauhallinen koti-ilta tiedossa mieheni ja kahden kissani kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 02:14

Työpäivä oli, ja normaalit kotiaskareet siihen kermaksi päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 02:54

Mamman mä mökille hain,
aattelemme hetken vain.

Yhdessä me istuskellaan,
taivaan kantta katsellaan.

On onnemme tässä,
ihan vieri vieressä.

Kukahan sen tuntea voi,
niin lemmenliekit salamoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:44

Isännän kotipaikalle ja sieltä mökki laittamaan talviteloille.