Keuruu herää tänä amuna 8 asteen + lämpöön. aurinko nousee,milläs mielellä tänään miedän kaverukset ovat heräilleet.?

Minä valvoin koko yön melkein. Mitäs me tehdään tänään työksemme, eläkeläisilllä hän se aina kiirettä pukkaa Jos ei muuta niin sukkaa ja miehillä kotipuutarhojen syyskuntoon laittoa.

Avainsanat: syyskotityöt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2010 - 16:14

Sirkkaliisalle terveiset keuruulle ja iloisia hetkiä.Kyllä täällä hyvin jaksellaan. Kävin suolenkillä,keräilin karpaloita. Aika hitaanlaista poimintaa. Mutta kannatti mennä ja menen toistenkin. Aurinko sielläkin rupesi jo huurteisia marjoja lämmittään.

Lisätty: 07.10.2010 - 16:26

www.riihimaki.fi/Riihimaki/Y...lamminsuo/

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2010 - 09:50

Väsynneenä mutta,aurinko piristää mieltä kummasti.Tällä jämsänkoskella 5,5 astetta lämpöä.Eilen tuli pihalla haravoitua tosi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 10:05

Airiston rannalla 10,4 astetta lämmintä. Aurinko pilkottaa pilven takaa. Pilviverho on jo lähes tiessään. Hammaslääkärillä tulee käytyä, eikä sitten paljon muuta kuin ulkoilua ja napsuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 11:48

Tuulta ja viileää, en edes uskaltanut mittariin katsoa.
No koiran kanssa aamulla ulos ja sitten sähköhoitoa jalkaan saamaan..
Nyt istu lämpimässä sisällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 22:13

Hyvällä reippaalla mielellä aloitettu tämä päivä...Aurinko paistoi heti aamusta...ja lämpöasteita saman verran,kun siellä teilläpäin..Sitten kutsui työkeikat, tuli käytyä kuntosalilla ja uimassa..Ja illasta vielä katsomassa meidän potilasta...raukka ei vaan meinaa oppia nielemään..tuntuu olevan tosi vaikeeta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 23:47

Iltoja vain, heräsin aamulla puol seitsemän aikoihin. Nukkumaan suunnistan hetken päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:37

Hieman sumuisessa ilmassa lähdin työmatkalle. Koko päivä oli sitten perillä ihanan aurinkoinen.