Onko konstit hallinnassa?

Ostin juuri Hulluilta Päivilta huovutetut hatun, josta lapset sanoivat, että äiti ryhtyi kukkahattu tädiksi (siinä on musta ruusuke), Koto´na huomasin että hattu on ahdas, joten kastelin sen ja laitoin kattilan päälle venytykseen. Hyvän kokoiseksi venyi ja lisäksi laitan siihen hikinauhan istuvuutta parantamaan, jottei kampaus lytisty.

Duunaatteko te vaateita? (Kohta kirjailen ostovillatakin)

Avainsanat: vaate korjaus duunaus konstit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2010 - 02:52

Napin ompelu sujuu ja saumojen ratkeamisetkin saan korjattua.
Suurempiin remontteihin en ala.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 21:51

Olen välillä ostanut kivoja kuvallisa T-paitoja....ei muuta kun hihat ja yläosa pois ja ommellut siintä topin...Päärmeää yläreunan ja tekee olkaimet..hyviä on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 22:03

Joskus leikkaa, ja muistaa miten mikäkin homma toimii...
Ja joskus vasta nuppi pelaa kun on myöhäistä silloin useinmiten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 03:23

Hykerryttäävää naurua Sinun kattilatempauksellesi, sehän on vain hauska kun keksii halvalla jotain vaatetta ja erikoista itselleen. Minä en ole mikään vaatteiedn inspiroija, mutta paperilla sitten kirjoittelen paljon, kaikenlaista pientä pakinaa ja muutakin aina joillekin nimi-tai syntymäpäiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 08:04

sain oivan aatteen tästä sinun kattila jutusta ja suurennan oman baskerini joka on huopaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 08:17

En muista sellaista tehneeni. Jos vaatteessa jotain korjattavaa on, vien sen ompelijalle. En käytä päähineitä lainkaan, kaikkein vähiten mitään hattuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 08:29

Puhtaat vaatteet päälle ilman duunausta ja kasvojen puunausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 09:05

Rääsyliisana ana olen kulkenut,riekaleisissa pöksyissä.likasissa hampaissa.Mutta tahtia ei se ole haitannut ,monelta silti olen säästynyt.
Viihdyn hyvin näin ,aina silti olen ollut oikein päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 09:12

Nappien ompelu ja farkkujen lahkeiden lyhennykset teen itse. Lopun hoitaa ompelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 12:14

On kuten entisellä pojalla; "Rahat meni mutta konstit jäi"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 13:42

en juurikaan käyttövaatteita.
mutta pidin tuossa 70- luvun bileet ja tuunasin ittelleni lepalahjehousut ja hienon paidan. halvalla meni kun kangas löytyi kirpparilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 00:04

Hauska idea sinulla, tekisin minäkin jos olisi vähän enemmän aikaa itselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 13:12

Tottahan toki sitä pitää vaatteita (vähän muutakin) osata duunata jos käy kirppareilla minun laillani keskekimäärin kerran viikossa. Eihän niistä paikoista voisi muuten mitään ostaa ja sillä tavoin säästää rahaa huomattaviakin summia muualta tehtyihin hankintoihin verrattuna. Viimeisimmät ostokseni kirppareilta ovat karmeankeltainen lipasto ja pusero jonka ainut vika oli etumuksessa ammoittava reikä. Puseron reijän peitin koristekankaalla ja hapsuilla ja lipaston duunasin uudeksi vaihtamalla sekä maalipinnan,että laatikostojen vetimet. Upeita tuli molemmista,uskokaa tai älkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:33

Ongelmakroppaisen on pakko useinkin duunailla retonkeja.