Oletko ajatellut hankkia personal brainerin?

yle.fi/uutiset/ohjelmat/aamu...36730.html

Avainsanat: personal brainer aivovalmentaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 12:49

En... en usko että on välitöntä tarvetta, treenaan aivojani päivittäin, niin olen tehnyt koko elämäni ajan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 15:18

En usko että tarvetta, itse minulla on todella hyvä muisti VIELÄ, koputetaan puuta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 15:57

Enhän minä sellaista treenaria tarvitse, ratkon ristikoita, etsin kadonneita silmälaseja, jotka riippuvat kaulassa ja puhelinta varten on toinen puhelin, jolla pirautan toiseen, minkä sanomalehtikasan alla se
mahta olla.
En niin kauan tarvitse aivovalmentajaa, kun nuistan sen,että etsin jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 17:12

no tuota jumppaa kyllä voi hyvin harjoittaa ihan omin avuinkin ... jos vain muistaa sen tehdä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 17:29

Lääkäri on määrännyt minulle tuota aivojumppaa, ja samalla motoriikan säilymistä, ja tämä tietokone on väline jota on mukava käyttää, saa kontakteja ja vertaisia ihmisiä joiden kanssa voi kommunikoida, ei kuitenkaan löydy vertaistukea selkävammaani, on ainutlaatuinen mekaanisesta kulumasta johtuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 19:37

Itse pitää aivoja jumpata..niin ei tule yllättäen dementiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 21:05

Kyllä aivot tarvitsevat säännöllisesti virikettä ja muistia pitää harjaannuttaa. Tähän asti olen pärjännyt ilman apuvoimia, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 11:10

Kyllä läheiseni ovat pitäneet siitä puolesta hyvin huolen! Minun olisi muistettava kaikki, tiedettävä kaikkien tavaroiden piilopaikat, muistettava maksaa netissä laskut ajallaan, etsittävä aikataulut sun muut tarpeen niin vaatiessa ynnä muuta. Autolla ajo kaupunkiliikenteessäkin pitää aivot liikkeessä, ja mikä mieluisinta: laulaminen saa aivot värähtelemään erilaisilla taajuuksilla, niin että kaikki klimpit saavat kyytiä. Eli en tarvitse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 12:08

Personal brainer kehottaa vähentämään tekemistä?
En hanki kun mamma valittaa jo nyt tekemiseni vähyyttä.
(Enkä tarvitse traineriakaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 23:49

En taida ottaa riesoikseni. Uskon että perinteinen ulkoilu riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:30

No hitsi,tuohan on ihan mun juttu.