Mikä keittoruoka on mieluisinta teillä ? meillä on jauhelihakeitto sekä borskeitto nakkipalojen kera.

Avainsanat: keittoruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2010 - 09:54

Kun tekee kunnon lihasta lihakeiton silloin se on parasta.Mutta jauhenlihakeitto on myös meidän perheessä pidettyä keittoa.Hernekeittoa vähän harvemmin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 10:44

Tykkään bortskeitosta. Laitan sen keittolihasta. Ja paljon smetanaa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 11:02

Arkisin jos ruokaa laitan kotona, teen usein jauhelihakeittoa jossa on paljon kasviksia mukana.
Myös kanakeitto on ok, borschkeitto taas ei mene meillä.
Myös erilaiset kalakeitot ovat suosiossa, myös juhlavammat alkukeitot jos on kyse vierastarjoilusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 14:26

kalakeitto ja jauhelihakeitto menee suht samoille viivoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 15:20

Jauhelihakeittoa,nakkikeittoa, lihakeittoa, makkarakeittoa, siskonmakkarakeittoa, kaalikeittoa ja oma tekemää hernekeittoa tulee varmaan mutusteltua eniten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 15:33

Kyllä kaikki keitot käy, meillä pinaattikeitto nakkien kera ,lihakeitto ,borskeitto,kasviskeitto,hernekeitto,maa -artisokkakeitto.
Siinä yleisemmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 16:07

voi, että kun vielä saisi kunnon borskeittoa, itse en enää laita sitä Kalakeitto taitaa olla listalla toinen mistä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 17:06

kyllä se on sellainen kunnon kalakeitto joka on tehty kalaa (kuhaa) säästämättä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 19:42

Kalakeittoa tulee tehtyä kaikkein useammin...Kaalikeitto on todella hyvää...Pikaruokana joko nakki-tai jauhelihakeittoa...missä on paljon vihanneksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 20:58

Kesällä tuoreista vihanneksista tehty kesäkeitto on ykkönen. Muuten kalakeitto ja hernekeitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 12:21

Hei kaalisoppaa hei, siinäpä se on.
Huttu hupa velli viepä "kual" kaikista kavalin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 23:55

Meillä pidetään eniten nakkikeitosta, mutta itse pidän lihasoppaa parhaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:22

Jauhelihakeitto se on meilläkin. Itse kun on kokkina, niin voi määrätä miten usein sitä syödään. ai että, siitä onkin aikaa kun olen tehnyt borskeittoa, pitäneekin ottaa se lähiaikoina ruokalistalle.