Mitäs kamalaa on Unkarissa tapahtunut ?

Avainsanat: unkarissa kamalaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 10:13

kamalia ympäristökatastrofeja tapahtuu ympäri maailman.
huolimattomuutta ja välinpitämättömyyttä,
olisiko myös osaltaan tietämättömyyttä.
onneksi tietojen mukaan myrkky leviä tuulen mukana eikä imeydy pohjavesiin,
jos niihin on uskominen.
jopa terroriteoksikin villimpien huhujen mukaan epäilty.
rankkasteillakin lie syynsä altaan kallistumiseen ja murtumiseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 09:11

Huolimattomuutta, ja kuinka pitkältä ajalta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 09:31

Jos sitä myrkkyjärveä tarkoitat, niin eiköhän se ole jonkun taholta vaan rahastamista, ja muut kärsikööt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:35

Ympäristökatastrofia tarkoitat...

Lähteet:
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:40

Piittaamatonta menoa. Eikös se ollut alumiinitehdas, joka päästeli jätteitään. En osta koskaan mitään alumiinisia ruoanlaittovälineitä, mummonikin oli jo epäileväinen alumiinin terveellisyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 15:51

Suomi on aika kummallinen noiden kauniiden järvien suhteen Syytellään toinen toistaan ja kukaan ei uskalla tehdä päätöksiä.Aika retuperäistä toimintaa virkaatekeviltä.
Tuolla on vähä pahempia asioita kun kukaan ei välitä .Kamalia myrkkyjä ja löjöjä.Nyt jos menee tonavaan niin sirtten joutuu mustaan mereen.Kamalaa ainetta . Se on oikein hermomyrkkyä.
Syytetään aina pieniä kansalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 16:11

EU on varoittanut ympäristömyrkyistä jo maita, mutta mitäpä se sitten auttaa jos se leviää laajallekin.
Ihminen on pahin uhka luonnolle, ollut ollut jo kauan, mutta sitä ei tunnusteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 20:55

Saasteita maapatoaltaassa. Edesvastuutonta toimintaa. Pato murtui ja karkuun pääsivät ihan yllättäin kuulemma. En taida matkustaakaan Budabestiin kuten oli aikomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 00:03

Ikävä tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:46

Se mitä lehdistä luimme ja uutisista kuulimme.