Oletteko lukeneet joitakin kirjoja useampaan kertaan, minä olen, Sinuhe Egyptiläinenn sekä poika juokse juokse.

Avainsanat: luettuja kirjoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 23:16

muutamia suosikki kirjoja tulee luettua useampaan kertaan, ei nyt heti peräjälkeen kuitenkaan.
jotkut kirjat taas ovat vain kertakäyttökirjoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 20:40

Anni Polvan nuorten kirjat kaikki luettu useaan kertaan Tiinasta alkaen, Viisikko, Tuulen Viemää, Scarlett, tässä nyt jokunen ja joista en luovu... hyllyltäni löytyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 21:07

Olisko tuo kuitenkin "Juokse poika, juokse" ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 22:11

Tuulen viemää on tullut luettua pari kertaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 22:28

Sinuhen minäkin luin pari kertaa. On hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 00:07

Olen, esim. hovimäen useaan otteeseen. Katsonutkin monesti. Anna Karenina muutamaan kertaan, on niitä. Luen paljon. Cooksonin kirjat varmasti kaikki kahdesti. Luen paljon. Joskus sattuu niinkin etten muista olenko lukenut jonkun kirjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 07:01

agathan dekkarit ja suurin osa utrion kirjoista on kahlattu useampaan kertaan läpi. myös robertsin kirjoja välillä uudelleen luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 09:27

Kyllä vaan, sekä tietokirjoja että myös hyvään kertomakirjallisuuteen kuuluvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 11:06

Waltarin teokset ovat niin upeita, että niitä tulee luettua aika ajoin. Ostan paljon kirjallisuutta, joka ei ole kertakäyttöistä. Luen nykyään harvoin romaaneja, ellei aihe satu koskettamaan historiaa tai muuta mielenkiintoista aihetta. Minulla on koko ajan menossa jokin kirja tai useampikin. Kirjat ovat aarre.

Lisätty: 06.10.2010 - 11:10

Tarkoitatko Maarit Nicky Cruzin kirjaa Juokse poika juokse. Luimme sen joskus kouluaikana 1970-luvun puolivälissä. Kolahti silloin kyllä täysillä, hyvä kirja. Samaan kaartiin kuuluu Olimme kuin veljet, hyvä kertomus nuorista sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 13:45

Kyllä useitakin. Mutta täytyy sanoo että olen Sinuhen YRITTÄNYT lukea useaan kertaan mutta aina se vaan tökkii niin etten ole loppuun päässyt. Yritän varmaan joku päivä taas uudelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 17:16

Humiseva harju ja Kamelianainen, siinä suosikkini kaunokirjallisuudessa.
Raamattu on kirja, että jos järjestelmällisesti olisin sen lukenut yhteen menoon, niin olisi ensimmäinen,
mutta en ole niin sitä lukenut. Ja Katekismus, minun aikana, kun pyrin rippikouluun se piti osata ulkoa.
Ja kinkereillä meidät vietiin kammariin, jossa pappi kyseli sitten kohtia, piti lasketella hänelle, kuin vettä valaen. Taisin osata, kun naimalupa tuli sitten aikanaan, eikä tarvinnut santsata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:35

Arto Paasilinna: Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä.