Joko Venäjällä kävijät tietävät?

Heitä palvelevasta sivustosta: www.rajaliikenne.fi

Avainsanat: rajaliikenne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 00:03

Syksyllä kävin, ja antoisa matka oli.

Kysyjän kommentti

Olen käynyt kiltamatkoilla katselemassa isäni "savottapaikkoja."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 20:30

Tässä siitä vielä lisää...

Lähteet:
www.kymensanomat.fi/Online/2...39800474/4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 20:44

jos Venäjälle matka suuntautuu, joko junalla tai lentäen sen teen.
en kyllä omalla autolla sinne lähtisi.

mutta tietenkin jonkun täytyy sekin homma tehdä työnsä puolesta.
hyvä sivusto heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 22:17

Martti Ahtisaari oli eräällä maakuntamatkallaan. Matkaa tehtiin presidentin virka-autolla pitkin mutkaisia maalaisteitä. Yhtäkkiä auton eteen juoksi iso sika, joka jäi alle ja kuoli. Auto pysäytettiin ja Mara lähetti autonkuljettajansa läheiseen maalaistaloon kertomaan sian kuolemisesta ja neuvottelemaan mahdollisista korvauksista. Meni tunti, meni kaksi, ja Mara alkoi ihmetellä, että missähän se kuljettaja viipyy. No, hän päätti itse lähteä hakemaan kuljettajan takaisin ja meni taloon. Sisällä oli raju juhlinta menossa: kaikki olivat hirveässä kännissä, laulu ja soitto pauhasi, humalaisten huutoa kuului joka puolelta, pöytä notkui ruokia ja varsinkin juomia jne. Mara katseli vähän aikaa ihmetellen ympärilleen, ja huomasi autonkuljettajansa pöydän ääressä. Mara meni hänen luokseen ja kysyi, että mitä täällä on oikein tapahtunut, miksi juhlitaan. Kuljettaja selitti: \"En minä vaan tiedä. Tulin tänne taloon ja sanoin olevani Martti Ahtisaaren autonkuljettaja. Sanoin myös, että nyt se sika kuoli......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 22:27

Ei muuta kuin valmismatkan mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 22:29

Ei kiitos omalla autolla..pitää olla valmismatka,kun sinne lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 07:10

Ko ei huvita lähteä sinne päin ollenkaan, ei ainakaan omalla autolla missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 09:13

Itse emme Venäjällä matkusta,mutta raja on lähellä ja Lappeenrannasta käydään siellä paljonkin,ostamassa esim bensaa,tupakkaa,viinaa ja kaikkea tuovat mitä siellä halvalla myydään.Laadusta en ole varma onko tavara kunnollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 09:15

Jos menisin Venäjälle, niin valmismatkalla. En ole koskaan ko. maassa käynyt, en myöskään NL:ssa ja hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:42

En ole koskaan käynyt Venäjällä. En ole aikeissa sinne vielä matkustaakaan, on niin monta mielenkiintoista kohdetta käymättä.