Jos sinulla on aika jonnekkin mennä lähdetkö sinne kiirellä vai ilman kiirettä? Eli otatko aikaa enempi vai lähdetkö viime tipassa

Avainsanat: jonekkin lähtö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 10:12

Täsmällisyys kuuluu hyveisiini,olen mieluimmin ajossa,kun myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 10:30

Rallissakin sai ennakosta enemmän virhepisteitä kuin myöhistä?
Siis asemille ajallan +/- 1 min

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 11:24

Hyvissä ajoin lähden, niin ei tarvitse kiirettä pitää. Hosumalla ei juuri saa mitään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 11:37

Minä olen aina vähintään puolituntia ennen pelipaikalla, ja ärsyttää myöhästelevät ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 11:46

Ei mihinkään kiireellä.Jos nyt ei ole aikkaa niin koskas. Siellä viimeisessä leposijassa on aikaa viimeistään.Voihan sitä elämässäkin aikaa otaa.Kellon aikaa ,luppo aikaa, vapaa aikaa.Järjestely kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:08

mieluimmin etuajassa , kuin jälkiajassa ... en kanskaan voi sietää mattimyöhäsiä , joita löytyy minunkin tutuistani .. ikäväkyllä muutamia .. niidenkanssa on aina varauduttava muutamaan akteemiseen varttiin , jos treffei järkätään .... ärsyttää todella ne myöhästelijät ..krr murisee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:31

Yritän olla ajoissa. Mutta juhliin ja muihin vaatetuksen hankkiminen voi joskus ottaa viime hetkeen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:33

Välillä lähden kiireellä ja välillä ajoissa - en kuitenkaan tapaa myöhästyä. Yritän lähteä ilman kiirettä, aina vain en onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:56

Olen täsmällinen, joten ei paniikkia tai kiirettä...

joskus käy minullekin ohrasesti, todella harvoin...
Silloin turvaudun vaikka taksiin jotten myöhästy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 18:52

Varaan aikaa reilusti aina, varsinkin jos tarvii mennä kauemmaksi , niitä erikoisläääkärikeikkoja ne useimmiten minulla on Jyväskylään. noin 45 minuuttia matka vie. Pidän siitä, että saan rauhassa heitää vaatteet ja katsella oikeat paikat, eikä kieli vyön alla vöhöttää. Rauhoittua ja tasata tunteeni. Nyt kun ne muuttui Kelan keikoiksi kaikki sairaskyydit, jotka minullakin on, niin eipä olisi yhtenä kertana tullut ollenkaan, jollen olisi soittanut. harmisllista myöhästyä, vaikka sitten konsertista tms. nostattaa koko rivi ylös. No konserteissa en kyllä paljon käy, mutta hersyvistä näytelmistä pidän.Pidetään kiinni ajoista on itsellekin levollisempaa.ennnehän sitä istuu siellö jonkun viiis minuutttia ennemmin kun kytää ikkunan pielessä, auton tms. tuloa, jos joutuu kuten itsekin vierasra käyttämään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 19:53

Kyllä yleensä lähden joissa liikenteeseen...että en myöhästy vaikka sovitusta tapaamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 00:15

Ajoissa olen paikalla, mistään en myöhästy. Mutta kiireellä ja tohinalla lähden. Ja yritän ajoittaa niin ettei kovin kauan tarvitse odotella. En pidä odottamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 07:05

ärsyttää ihmiset joita saa odottaa sovitusta ajasta poiketen. tietysti -toinen ääripää on tunnin liian aikaisin vaikka kylään / juhliin tms tulevat. kaikki on kesken vielä.
ennen sovittua aikataulua sellanen keposasti-kymmenen minsaa ja sieltä loppupäästä hermot-menee-tule-jo-viisminuuttia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 11:07

En kiireen kanssa, en myöhästy myöskään, olen täsmällinen. Osaan aikatauluttaa asioita siten ettei tarvitse hätäillä koskaan, ei mitään paniikkia.
Myöhästelemeinen on epäkohteliasta, välinpitämätöntä muita kohtaan, tunnen pari kroonista myöhästyjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 11:41

Riippuu siitä miten tärkeänä tilaisuutta tai tapaamista pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:28

Autoilevana ihmisenä varaan aina joutoaikaa matkantekoon.