Huomenta napsulaiset?? On taas kaunis lämmin aamu +9 ... Miten vietät päivän..

Lähden tästä juppauttamaan liikuntakyvytöntä 4:jän tunnin keikka..ja 18 km pyöräily tulee samalla..Sitten voi loppupäivän pitää vapaata..Voisi katsoa jo valmiiksi vaikka vähän kesävaateita,mitä ottaa reisuun mukaan mukaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 09:38

1o asteen nurkilla tuo näytää mittari pyörivän ja aurinko paistaa.
Tein jo valmiiksi lihamakarooni laatikon illaksi valmiiksi. Päivän vietän sukkia kutoen aika tylsää hommaa, mutta pienet varpaat huutavat niiden puoleen. Illalla on sitten se ilonkyyneleiden aika, minä asuin Helsingissä 16 vuotta henkilön kanssa, emme olleet avoliitossa, utta Kelahan se vihki.
Nyt hän muuttaa tänään tänne Keuruulle ja sain viereisestä talosta asunnonkin hänelle..
Emme ole silti avokkeja, emmekä avoliittolaisia ja nyt ei KELA omaa koraanian pysty käyttämään meidän suhteen.Tekis mennä näytäämään ptkää nenää.
Molemmat olemme jo iltaruskon puolen ihmisisä,mutta toisesta on jossain asiassa apua toiselle.
Tälläinen on päiväni kulku, jos tekisi mieli sanoa Deo Volenta= Jos Jumala suo..

Kysyjän kommentti

Ihan piristävältä tuntuu,nyt sirkkaliisan elämä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 07:20

Huomenta sinullekin. Sama lämpötila on täälläkin. Minun pitää tänään lähteä torilla käymään ja asioitani mennä hoitamaan, ja takkia samalla itselleni katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:32

en viitsinyt katsoa mittari aamulla - itsesuojelua?
töissä menee tämä päivä ja kotiin päästessä pitäisi jatkaa yläkerran eristystä. loppui viikonloppuna aika kesken ja jäi hommaa vielä. jospa parin päivän sisällä olis jo lämpöstä herätessä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:36

Samaa taitaapi olla täällä lenkiltä tultu kirpeä aamu...
No tänään vaan tavallista arkea, kaupassa käyntiä siivousta ja ruuanlaittoa...

Ainoastaan yhdella erolla pitääpi tyhjentää tuo tupperware kaappi ja katsoa mistä pitäisi luopua, on todella aivan liikaa tätä kamaa korkea kaappi täynnä ja vielä makuuhuoneen kaapeissa käyttämätöntä aimo kasa on tainnut tulla joskus hamstrattua liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:34

Huomenta ja aurinkoista aamua kaikille. Mittari näyttää +7 ja olen juuri lähdössä aamulenkille. Työt alkavat tänään iltavuorolla ja seuraavat vapaat ovat vasta ensi viikolla. Tein tässä makaroonilaatikon uuniin joten helpot ruuanlaittopäivät ainakin pariksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:58

Airiston rannalla aurinkoista ja 10,3 astetta lämmintä. Sienimetsälle aion käydä katsastamassa suppilovahveroita. Sen lisäksi yleistä syksyn puuhastelua talven varalle mökkimaastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 09:49

Tänään ajattelin pestä pyykkiä ja viedä ne ulos kuivumaan. Vielä olen kuivaski saanut vaatteet ulkona.Olis kyllä hyvä pestä ikkunoita kun on hienot ilmat vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 10:21

Lappeenrannassa on nyt oikein kaunis auringon paiste ja lämmintä on +10C,puut loistavat auringon kanssa kilpaa.Olen myöhäis herännäinen tänään,joten en vielä tiedä mitä tänään teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 11:56

Nyt on keskipäivä kun kirjoitan tätä.Mutta kaunis aurinkoinen ilma, lämmintäkin ihan riitämiin.Aamulla olimme jo kävelyllä tuohon aikaan ,kun sinä pyörällä lähdit polkemaan.Mittari näyttää 12+ aika komeeta ilmaa ulkoiluun .Tuulee ihan reippaasti.Kävimme aamusella etsimässä yhtä loukkua tuolta metsästä, kun eräs kertoi .Ei loukkuja saa olla metsissä .Löydettiin mutta osoittautui koirankopiksi joka kiskottu keskelle metsää,, ojaan. Mönkijällä viety sinne. Ei siis mikään loukku ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:25

hyvää tiistaipäivää tai iltapäivää paremminkin jo kello käypi .. vesijumpasta tultu jo tovi sitten , nakkisoppa porisee ja kohta lähden isännän kans rautakauppaan hakemaan uuteen ulko-oveen kahvaa , ovikelloo ym mitä kivaa sihen sit keksinkin ...sit ois tyttären kiinaharjakoiralle villapuseron kutomista , jotta ei pieni palellu näin kylmillä ilmoilla , sillä kun ei ole karvapeitettä omastatakaa lämmittämässä niin pitää sit sellainnen lämmike kutoa ...ja tietty töllötintä ehtosalla , et siitä se on tämäkin tiistai taas tehty ... hyvät päivän jatkot napsulaisille toivottelen vainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:38

Mukavaa tiistaipäivää. Tulin juuri töistä ja teen hiukan kotiaskareita. Illalla tarkoitus lähteä 2 tunniksi tanssiharrastukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 19:21

aurinkoinen mutta tuulinen sää Seinäjoella.
vieläkin +10C lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:26

Tuokin päivä kului kaverini huonekaluja entisöidessä.