Huomenta. Arvatkaapa mikä on unettomuuteni syy nyt. Tänään se tapahtuu. Olen odottanut sitä 11 ja puoli kuukautta? Ei avioon meno?

Itkien lähdin Helsingistä 30.10 20009, mutta ilonkyyneleet tulevat varmaan huomenna silmiin.

Avainsanat: pitkiä päiviä odotettu .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:24

Hieno uutinen. Elämäsi uusi vaihe alkaa. Ota siitä kaikki irti sillä koskaan ei tiedä mitä huominen tuo.

Kysyjän kommentti

Kiitos Ida toivotuksistasi, nythän se on otettava kaikki irti vielä kun elän ja hengitän.
Voihan sitä vielä hoepahiuksinenkin haaveilla ja unelmoida sekä elää hyvää elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 00:48

Paluu synnyinseudulle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:43

Todellakin paluu synnyinseudulle...
Tai näet jonkun todella tärkeän henkilön vuosikymmenten takaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:53

Tuli mieleeni jokin sairaus, jonka koetulokset olivat lupaavia terveyden kannalta. Tuollaiset ajatukset painavat mielen sopukoita. Onhan sekin mahdollista, että palasit synnyinseudullesi. Ainakin tuolta Helsingin matkalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 10:06

olisikohan joku läheinen Helsinginaikaisista ystävistäsi muuttamassa lähistöllesi .
( viittaan tuohon kysymyksesi lisäosaan, itkien lähdit Helsingistä ja nyt on ilonkyyneleet)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:35

luin jo tuolta , et rakkaan ysttäväsi saat napuuriin asumaan ... onnea teille molemille ja nauttikaapa toistenne seurasta ... on kivaa , kun on ystävä vierellä ilon ja surun hetkillä , jotta onnen hetkiä monia teille sinne tahoillenne :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 19:17

Palasit kotiseudullesi ja saat vielä hyvän ystäväsikin sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 20:29

Saat ystäväsi luoksesi asumaan..niin onnen kyyneleitä vuodatat...tulee herkkiä ihania hetkiä sinulle ja ystävällesi..