Alko kiinni JÄrvenpäässä.Alkuviikoksi .

Myi alaikäiselle viinaa. Minusta alkoholilakia pitäisi koventaa.Lapset saa sitä liian helposti .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:22

Entäs tämä sitten kun Alko myy netissä halvalla kaiken maailman janoisille. Mitenkäs siinä kontrollia pidetään.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 21:42

Niihän näytti olevan..että kiinne menee..Itse kun olin Alkossa töissä pidin ainakin kovan kontrollin...mutta se on sellaista,kun itse nuori ei saa ostettua...niin haettaa kavereilla viinat..
Ja toisille valitettavasti vanhemmatkin ostavat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 00:03

Eipä se taida siitä muuta herättää kuin vähäksi ajaksi myyjien herpaantumattomuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 00:53

Aina sitä on saanut helposti, mutta että suoraan Alkosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 01:14

Tarkistikohan myyjä henkkareita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:50

No tuo on ihan oikein, kyllä kaupan pitää siitä rangaistus saada...
tutkii seuraavan kerran paremmin henkkarit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:30

Näin joskus käy. Tuskin tuo myyjäkään sitä on tahallisesti tehnyt. Vahingosta viisastunee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:47

Rapatessa roiskuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 09:48

Jokin lipsahdus on päässyt tapahtumaan näköjään. Se liike jossa asioin näkyy kyllä pyytävän nuorehkoilta henkilöiltä henkilötodistuksen.