Onko sinulla paljon sisäkukkia?

Miulla ei ole,kun yksi syys tai joulu kaktus.Noin kaksiviikkoa siten nostin sen sisään parvekkeelta missä se oli ollut kokokesän,nyt se on täynnä nuppuja,eli kohta nuput aukeavat.

Lisätty: 04.10.2010 - 22:39

Niin ohan minulla mansikkakaktus minkä sain syntymäpäivä lahjana,mieheltä,mutta en omalta.

Avainsanat: nupullaan kaktus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 21:46

Suurin osa kukkasista on kaktuksia..Yksi syyskaktus oli minulla myös ulkona kesän,ja on nyt täynnä nuppuja..Posliinikukka on äidiltä peruja..Saint paulia kukkii keittiön työpöydällä ikkunanasta tulee sopiva valo..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 21:31

Ei yhtään - nyyh- meillä on allergioita. Vaikka rakastan kukkia. Pihalla sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 22:14

Sisäsukkia on jotka keräävät piikkejä lattialta.
Vanhapoika: www.aijaa.com/v.php?i=6825140.jpg
Anpopinjakkara: www.aijaa.com/v.php?i=6825141.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 22:29

On noita vihreitä kertynyt:anopinkieli ja apenkorvia, jukkapalmu,joulukaktus, pari erilaista juorua ja kaksi 10 vuotta vanhaa piikkistä kaktusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 22:43

Mulla on isot posliinikukat sisällä :Ulkona vielä kaktukset ;ei paleltuneet; kohta nostettava sisä tiloihin:
Joulukaktus ja käärmekaktuksia.Ne onkin siitä jänniä kun tulee sisälle rupeevat nuppuja työntään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 01:00

Vain yksi lohikäärmepuu.
www.indoor-plants.co.uk/plan...ncoast.jpg Tuon tyylinen, mutta enemmän varsia ja tuuheampi. Lähes itseni mittainen, Lidlistä 19,90€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 01:15

Ei ole kuin kaktuksia. Olen niiden ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:15

Ei ole yhtään kukkasta sisällä, kissani vaihtavat liian usein mullat niistä, pihalla kesäisin vain kasvatan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:33

parisenkymmentä taitaa olla tällä hetkellä. pari tuossa kuoli ja nyt juurrutan uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:37

Ei ole yhtään kukkaa tällä kertaa, kissani on innokas horttonoomi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:28

Onhan niitä muutamia. Viihtyvät vaihtelevalla menestyksellä. Saint Pauliat ja kaktukset voivat parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:40

Jonkin verran on, Santtuja eniten. Orkideoja on 5 kpl erilaisia, Kiinanruusu, Kliivia, Rönsylilja sekä Murattia 2 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 09:39

ei ainuttakaan luonnonkukkaa, muovituotteita kaikki ja komeita, en viitsi oeruslaiska kun olen hoitaa enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 09:57

On minulla kukkia ikkuna lauta täynnä. Kukat ovat minusta ihania.Hoivata niitäkin pitää että kasvavat ja pysyvät elossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 14:52

Ei ainuttakaan huonekasvia, kolli kisssani piti lannoituksesta niin hyvän huolen, että kukat tuupertuivat ylimäärään. Olen menossa Ikeaan ostoksille ja ajattelin samalla reissulla hankkia muutaman kasvin. Toinen vaihtoehto on hyvälaatuiset silkkikukat ja niille jokin kaunis maljakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:21

Paljon ja vähän päälle. Oikeasti on tosi vähän. Parhaimmillaan on ollut 60 eri lajiketta.