Käytätkö Explorel selainta?

Oliko sinulla tänään aamupäivällä ongelmia sen kassa?Miulla oli ,se ei voinut näyttää sivuja.Suljin koneeni ja äsken avasin,nyt ainankin toimii.

Avainsanat: selaimella.ongelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 15:47

Minä käytän tuota Mozillaa, se Explorel kiukutteli minun kanssani usein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 15:24

Käytän useinmiten ja toimii ihan hyvin, ei siis ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 16:31

Kyllä käytän sitä sekä Chromea, ongelmat ovat yleensä verkossa, eikä selaimissa. Ei auta vaikka vaihtelis selainta lonkalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 16:44

Käytän Chromea on nopea edellisiin verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 16:55

olen ottanut IE 9 beta version käyttöön.
ei ainakaan ole esiintynyt ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 17:17

Mozillaa ja Explorelia. Jos toisessa on joskus häikkää vaihdan toiseen, mutta yleensä se ongelma on jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 18:31

Käytän minä, en huomannut päivällä ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 21:26

Päivällä en ollut koneella..nyt on ainakin pelannut...ilman ongelmia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:00

Käytän kyllä, eikä ongelmia ole ollut. 64-bittinen kone käyttää oletusarvoisesti 64-bittistä selainta, joka tökkii muutamilla sivuilla. 32-bittisen selaimen löydät tuolta Käynnistä/Kaikki ohjelmat, jonka alta voit valita kumman otat käyttöön (64-bittinen selain merkattuna ja toinen ei).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 10:07

Joo kylllä minä käytän.Kyllä ongelmia välillä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:12

Olen ollut koneella vain hoitaakseni pakolliset pankkiasiat, joten en tiedä toimiiko selaimeni.