Kaunista syysaamua ja uutta alkavaa viikkoa kaikille. Ketkä muut lähtevät ensimmäiseksi lenkille?

On vielä vapaata joten aamulenkki houkuttelee ja on varsin kaunis ilma. Olen nyt kävellyt useampana päivänä ja se tuntuu hyvälle. Ainut konsti meikäläisellä painonpudotukseen on lisätä liikuntaa.

Lisätty: 04.10.2010 - 11:35

Tässä on tullut ulkoiltua jo useampaankin kertaan tänään ja aurinko paistaa, jopa hieman lämmittääkin. Päiväkahveille menin metsään termarin ja eväiden kanssa. Siellä se maistuu paljon paremmalle, kuin sisällä. Ilahdutin elämäntoveriani kahvilla, kun hän sahaa siellä polttopuita ja muutenkin harventaa metsäänsä.

Avainsanat: kävely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 09:53

Lappeenrannassa ei aurinkopaista,mutta ei myöskään sada eikä tuule lämmintä on + 10C,mitä parhain ulkoiluilma,mutta tässä vain istun koneellani ja lehtikin on vielä lukematta.Nyt täytyis saada jokin ahaa elämys ,että tulis lähdettyä liikkumaan,jotenkin on toi uloslähtö vaikeaa,kun ihanat metsäretket ovat ohi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Toivottavasti niitä ahaa-elämyksiä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 07:53

Tultu jo koiran kanssa sisälle...
Että huomenta vaan kirpeää aamua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 07:58

Fiina-koiran kanssa joka aamu ekaks lenkille, ja sitten vasta muihin hommiin.
joskus tökkii lähteä jos on oikein todella kurja sää, mutta mentävähän on, ja ainahan sitä piristyy ja karaistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 09:04

Kävin minäkin naapurin rappukirjaimen tarkistamassa, sillä hyvä ystäväni muuttaa siihen ja en muistanut rapun kirjainta, No se ei ollut lenkki oli vain pistäytyminen raittiissa ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 09:08

Minä tulin juuri pakolliselta koiran käynti reissulta. Ihana aamu, vaikka hieman kolea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 10:33

Huoment... tai eikun tässä vaiheessa maanantaita jo hyvää päivää kaikille napsulaisille ja terveisiä lenkkipolulta. Kävin ulkoilemassa heti herättyäni ja saatuani vaatteet ylleni. En sitä ennen avannut edes tietokonetta ja napsupalstaa vaikka mieleni tekikin sillä ulosmeno aanuvarhaisella houkutti enempi. Lenkiltä palattuani kävin pesulla ja istahdin suihkunraikkaana ukkokultani kattamaan aamupalapöytään. Vasta syötyäni aamiaisen ja luettuani tämänpäiväisen Hesarin avasin tietokoneen ja napsupalstan. Sitten vastasin yhteen toiseen palstalla oleeseen kysymykseen ennenkuin vaivauduin kertomaan teille muille käyneeni lenkillä heti herättyäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 20:00

käydään aamulla ja iltasella miehen kanssa kävelyllä .Satoi tai paistoi. Just tuohon aikaan ,kun olit kysellyt.Aivan ihana aamu oli. Yökin oli vähän lämpimämpi.Mutta nyt taasen kylmempää yötä.
Taitaa tullakkin kuu ensiyöksi taivaalle.
Kyllä vaikka ei niin kiirettä kävelylenkillä pidäkkään niin hapenotto paranee huomattavasti .Se säännöllisyys ja nuo ruskaiset maisemat on kauniit.Linnuston osalta vähän hiljaisempaa. Talitintit poukkoilee sinne tänne niinkuin talvellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 20:00

Aamulenkki oli kotrollikokeisiin..kilpirauhasen ja kolestrolin...ja sieltä matka jatkui pienelle työkeikalle..
Kun pääsin kotia paistoin silakkapihviä..kyllä olivat hyviä..Iltapäivällä kävin kuntosalilla ja uimassa...Nyt on taas niin omenainen olo...kyllä kuntoilu antaa hyvän mielen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:50

Eilinen päivä meni oleskelun puolelle ilman suurempia aherruksia ja lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:05

Minun lenkkini oli tasan niin pitkä kuin että kävelin ovesta autolleni. Riensin tuttavani avuksi entisöintihommiiin.