Syötkö joskus kerralla liikaa sipsejä, suolapähkinöitä, manteleita tms. Just meni vahingossa puoli pussillista suolapähkinöitä.

Avainsanat: liikaa pähkinöitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 21:02

No joskus menee enemmän ja joskus taas laistan koko jutun..
Jouluna en voi todellakaan vastustaa pähkinöitä ja rusinoita, aikaisempikin koirani kuten Pikikin syö niitä myös kanssani kilpaa...
Manteli kuuluu minun herkkuuni leipomuksissa niitä on useinkin ja nam mantelilikööri......
Sipseistä menee ainoastaan normaalisuolainen sileä lastu...
Suolapähkinöihin en ole saanut minkään valtakunnan himoa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 20:53

Ei ole minun himoja sipsit,mantelit ja suolapähkinät. Mutta joskus pähkinöitä .Niille saattaa helposti tulla allergiseksi, sen takia en paljoa.Mantilit menee joulunalögiin ja puuroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:21

En syö suolaisia sipsejä sun muita lainkaan.Minulla on verenpainelääkitys ja sen vuoksi suolan käyttöni on mahdollisimman niukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:27

Joskus ulomailla tulee syötyä enemmän sipsejä..kun tekee mieli suolaista..Pähkinöistä ja manteleista en välitä..Suklaa laittaa joskus himot heräämään.että tulee syötyä liikaa..onneksi harvoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 00:46

Syönhän minä. En useasti mutta joskus sipsuttelen. Suolapähkinät ovat herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 08:55

Pikkukourallinen noin 10-15 kpl suolapähkinöitä päivässä. Sipsit ovat poissa valinnoistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 11:17

En syö mitään noista paitsi joulun aikaan hieman saksanpähkiöitä ,macadam-pähkinäitä ja vastaavia. Suolaa täytyy välttää jo terveyden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 11:39

Oikeastaan minäkään en syö mitään noista. Joskus harvoin pähkinöitä ja niitäkin todella vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 12:57

Juusto naksuja ostan joskus ja sitten syön ne kaikki,en osta isoja pusseja.En ole syönyt niitä aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 16:10

Mikään noista ei kuulu minun naposteltavien joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:53

Yksikään noista ei kuulu ruokavaliooni.