Onko sinua koskaan ystävän mies tai vaimo koittanut vokotella.Sekoittaa elämääsi.

Minulla on sellain yksi tapaus ja kauhistuin ,että miksi, mikä tarkoitus.Se on loukkaus toista puolisoakin kohtaan.Aivan tuttu joka kävi aika usein .Lopetti itse käymiset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 14:10

kerranpa on taannoin ystävättäreni mies yrittänyt vokotella. se oli loukkaus minuakin kohtaan, vaikka olinkin vapailla markkinoilla siihen aikaan. luuliko minua niin kevtykenkäiseksi, että moiseen suostuisin ja ystävättäreni selän takana toimisin kuin kiero liero.
koskaan en ole sitä ystävättärelleni kertonut, enkä aio kertoa vaikka ovat sittemmin kyllä eronneet.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 14:12

Kyllä niin on tapahtunut, tuttavamiehemme joskus yritti minua iskeä, en ollut ymmärtävinäni ja vokottelut jäi siihen, en kyllä kutsu häntä kyläänkään enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 14:42

Kauan kauan sitten, oli vähän inhottava tunne..
Lopetin käymisen kylässä ja kyllä tuo toinen osapuoli arvasikin miksi en tullut enää.
Heille tulikin melko pian ero ja kaiken huipuksi ystäväni oli sairaalassa ja kun pääsi kotiin äijä jäi kiinni rysänpäältä ja yllätys oli vielä se kun tuo toinenkin oli mies...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 14:43

No ei kait vokotellut, mutta mieheni veli oli mustasukkainen minusta veljelleen.
Ei mitään harmillista tapahtunut asia meni rauhallisesti ja ensi kerran kun olin yksin juhannuksen Helsingissä, hän soitti ja pyysi juhannusta tulla viettämään kanssani, mutta kohteliaasti kielätydyin.
Ei ole senjälkeen tutut eikä tuntemattomat liiemmin seuraan pyrkinyt.

Olishan se kiva kun joku kaveri tulla tallustaisi ja vesi mummelia tukka hulmuten jonnekin. saisi laittaa
poskiin vähän punaa ja parempaa mekkoa päälle. Mutta ihan äkkisesti ei saman peiton alle kaaduttaisi.
Minulla on ollut nyt löpö päivä kun olen kotiasussani ollut koko päivän, en ulkona ole käynyt, näillä
rytkyillä katsoin aamusydämellä, jumalanpalveluksen ja meinaan vielä tanssii tähtien kanssa sekaan pulahtaa.
Katsokaahan kun siellä on tyylikäs mamma, ihan kotikutoiset tossut jalassa.Tapuuko siäreuna jalassa ja onko kanta-askeleet kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 17:58

Olin juuri eronnut, kun menin nykyiseen työpaikkaani. Siellä oli tuolloin töissä aviopari ja tämä mies osoitti heti kiinnostuksensa. Siinä elämäntilanteessa komean ja fiksun miehen osoittama kiinnostus hiveli loukattua itsetuntoani ja olin varmaan kovin helppo "saalis".
Muutamia kuukausia kävimme silloin tällöin yhdessä lounastamassa, hän viihtyi työhuoneessani pitkiä aikoja ja kyläili muutamaan otteeseen luonani. Se oli kivaa niin kauan, kun sitä kesti, mutta sitten onnekseni tapasin vapaan miehen ja lopetin hänen kanssaan. Oli varmaan vain hyvää tuuria,että tämän ukkomiehen vaimo ei tänäkään päivänä tiedä asiasta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:41

Ei onneksi ystävän miehet ole vokotelleet. Pakit antaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 11:43

Olen yleensä onnistunut välttämään sellaiset tilanteet jollain fiksulla tavalla. En ole ollut huomaavinani jos joku on yrittänyt lähestyä. Kunnes sitten tämä viimeinen ja nykyinen juttu tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 13:44

eipä ole tullut vastaan vakavassa mielessä. flirttiä jossain bileissä joissa molemmat vastapuolet mukana on leikkisästi ollut - mutta ei huolestumiseen asti.
jos ihan oikeasti tulisi tilanne vastaan - taitaisin karttaa tovin vastaparia ja miettiä mitä tehdä asialle. törkeetä käytöstä sitä harrastavalta ja loukkaavaa toista kahta kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 20:11

Tällaistakin on sattunut kohdallani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:51

Ei ole, mutta minun ystäviäni on oma ukko yrittänyt jokaista vokotella.