Martta aiheinen kysymys?Mitä teillä tänään syödään?

Meillä syödään porsaan uunufilettä kera kukkakaalin,perunoiden ja paistiliemestä tehdyn soosin kanssa,teen myös sienisalaatin ja jälkiruokana on karpalokiisseliä.

Avainsanat: porsaan uunifilee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 13:09

Meillä syödään naudanlihasta tehtyä palapaistia, perunoita ja salaattia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 13:14

Nakit ja muusi, sekä lasi punkkua.
Lautasella toki puolet salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 13:19

Minä tietysti aina sen vaikeimman ja maukkaimman mukaan laitan ruokaa.Omia kasvattamia juureksia ja perunoita jota kylmäkaappi pullollaan. Tein perunamuusin,kiehautin porkkanan paloja hiukan voita,Kanasta ja rouskuista tomaattikastike-kesäkurpitsalla, omaa puolukka-kurpitsa hilloa.Ruisleipää ja maitoo.Omenapiirakkaa.Maut olivat voimakkaana ja tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 13:28

Salaattia ja lasagnea. Kohta valmista. Njam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:06

Kyllä nyt on niin että syötiin. perunamuussia (itse tehtyä) ja lihapullia (itsetehtyjä)..
Ja kaikkeista nopein salaatti
1 pussi herne maissi paprikaa
1 raejuusto purkki
1 tonnikalapurkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:21

Olen tänään syönyt kauralesepuuron ja hapankaalia, ei oikein ole ruoka nyt menollaan, viiliä vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:59

Mussakaa, mutta ei ihan perinteinen kreikkalainen, laitan enemmän mausteita ja jauhelihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:31

Meillä syödään yleensä lihaa sunnuntaisin. Mutta nyt nuoremman väen toivomuksesta syötiin nakkikastiketta ja perunoita, porkkanasalaatin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:49

Meillä syötiin tänään perunamuusia ja hirvenlihakäristystä. Porkkanaraastetta ja vihreää salaattia. Jälkkäriksi jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 20:14

Poikkeuksellisesti hernekeittoa johon lisäsin savukinkkukuutioita. Jäi enemmän aikaa puutarhatöille mökillä kun ruoanlaitto oli nopeata. Ja kyllä sillä nälkä lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:13

Meillä syötiin eilen pariloitua lohta..perunaa,sitruuna-tilli kastiketta ja sienisalaattia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:26

Olimme tänään äitini lihapatojen äärellä ja tarjolla oli perunoita, karjalanpaistia, salaattia , puolukkahilloa ja mansikkakiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 19:49

Tänään sunnuntaina (tosin vastaan myöhässä), tein lihapataa, naudan ulko/kulmapaistii, kolmen väristä paprikaa, sipulia, valkosipulia, porkkanoita, keäkurpitsaa ja pata porisemaan/hautumaan useaks tunniks, hyvien keitettyjen pottuoloiden kera sitten tarjoten, ja oli niiin hyvää, kyllä liha kannatta näköjään lihatiskin myyjältä ostaa, siin oli valmis 1,5kg pala, josta ei tarvinnu mitään "raksia" poijes, joten täyttä tavaraa:)

Lähteet:
oma köökki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:48

En enää muista mitä tuolloin söin, mutta tänään soin kuhakeittoa.