Menetkö silakkamarkkinoille tänään?

Ovat kuulemma tänään avatut Helsingissä,jos käyt siellä,mitä lähtee mukaasi.Mie kyllä sinne menisin,jos asuisin siellä Helsingissä.

Avainsanat: silakkamarkkinat avatut tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 13:14

Todennäköisesti, vaikka helsinkiläisenä siihen olisi mahdollisuus myöhemminkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 13:29

Voi olen aina toivonut menevän Helsinkiin sinne kauniiseen Suomen pääkaupunkiin silakka -markkinoille.Ei vaan ole sinne asti päässy, vaikka matkaa vaan noin 60km.Siellä ihmisiä iloisia, joiden kanssa saisi vaihtaa kuulumisia.Siitä tulee merellinen kaunis tunne, kun laivoja lipuu sinne tänne.Ihmisiä kuin ampiaispesässä.Voin vain ajatella sinistä merta torin takana.Isoja laivoja rannassa .Siellä se sirareni asuu ja ministeriössä joka päivä tekee leipätyötä.Koko kesän piti lähteä sinne torikahvit ja puurot syömään.Voi tuota meinaamista.Huomena voi olla myöhäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:04

Enpä mennyt olin tänään kirpputorilla myymässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:24

Eii enää Keski-suomesta sinne lähdetä, kyllä ne markkinat ovat K-Super marketissa Järvituulessa 20 metrin päässä. Monet silakkamarkkinat olen Helsinkiläisenä kolunnut, Voi mun saisikin aitoa maustesilakkaa vielä joskus,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:35

hätäsesti käväisin,
mukaan eil ähtenytt muuta kuin se vanha vaimo jonka kanssa sinne meninkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 16:02

En ole aikeissa mennä tänään, vaikka tori tuossa kävelymatkan päässä onkin. Arvelen, että siellä on kovasti ruuhkaa ensimmäisenä päivänä. Tänään oli kyllä aivan ihana aurinkoinen päivä olla ulkona ja varmasti torivieraatkin viihtyivät. Kalamarkkinoilta olen ostanut tyrnimarjamehua, joka pitää flunssat loitolla, jos vain muistaa ottaa joka päivä ruokalusikallisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 18:36

Tulipahan käväistyä, mutta Ihmisiä oli tänään aivan liikaa ja paljon turistejakin, sekä muutama TV-kuvausryhmä. Parkkipaikkoja sai etsiä ja "ruokateltat" oli täynnä . Kannattaa mieluummin mennä arkipäivänä.
Web-kameran kuvaa www.helsinginsatama.fi-a.inn...telasatama
Tosin siinä ei juurikaan näy niitä kalastajien veneitä (oikealla), eikä Kauppahallin takana olevaa isoa ruokatelttojen aluetta.

Lisätty: 05.10.2010 - 13:10

www.helsinginsatama.fi-a.inn...tekilpailu
www.helsinginsatama.fi-a.inn...akkarespti
www.helsinginsatama.fi-a.inn...veellisyys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:27

Johan kuulostaa hyvältä ja herkulliselta. Menisin jos olisivat lähempänä minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:59

En mene, taisin viimeksi käydä tuolloin; www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Helsinki
(veri meni pipoon)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:15

Ei tule käytyä silakkamarkkinoilla..Kerran olen ostanut ihania sitruuna-silokoita..missä oli paljon tilliä seassa...ja olen monet kerrat tehnyt niitä itsekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:28

Olisin mennyt jos tuo matka ei olisi noin pitkää. Onneksi täälläKeski-Suomessa järjestettiin pari viikkoa sitten Ween Maan Wiljaa -tapahtuma, jossa oli tarjolla monipuolisesti paitsi kalaa myös hilloja, mehuja, leivonnaisia, käsitöitä ja kaikkea muutakin aiheeseen sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 16:07

Turussa tulee käytyä kunhan aika koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:47

Turhan pitkä matka markkinoille. Kuitenkin söin tänään omatekemääni kuhakeittoa, suola- sekä savumuikkuja. Saimaasta saatuja.