onko määräysten takana vain avv.veron tuotto.

kyllä valtiministeriössä on laskettu mitä saataisiin lisää veroja valtiolle jätelailla ja polttoaine valmistuksen muutoksilla .monet lakiuudistukset on vain tähdätty veron tuottoon .. oletko samaa mieltä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 02:02

mikä avv.vero ?

jos tarkoitit arvonlisäveroa (AVL), niin tuskinpa sekään lainsäätäjän päällimmäisenä motiivina on joskin sitäkin puolta on syytä tarkistella ettei lainsäädännöllä lisätä tätä käynnissä olevaa velkaantumiskierrettä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 06:36

avv.vero taitaa olla "autovanhustenvainovero"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 09:51

Tottakai se on tarkoitus. Verotulot pienenee valtiolta jostain päin, niin koitetaan pitää tasapainossa ja kasvattaakkin vuosittain.Mutta kaikki lankee maksettavaksi vähempiosaisille.Tarkoitit tuota alv.tä (Arvonlisäveroa)Veroa veron päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 09:56

Jumppis sen veron lisäyksen keksi hienosti. No AVL.tä vaarmaan tarkoitit, kyllähän sillä rahaa kerässän.
Laskun juuri eilen sähkölaskuni korotuksen , tuli sievoinen summa kaikkineen 1..11.2010 alkae 9 %..
Joten kynttilät nyt pöydälle ja pikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:00

Nykyään tuo alvi pomppaa joka paikkaan, ja nostaa hintoja..
Mutta yritetään kiristää nyörejä vyöltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 11:22

Mikä on aav.vero? en ole ikinä kuullutkaan.... vaikka olen noistakin asioista aika hyvin perillä...
Mitä sähkölaskuun tulee, sitä korottaa huimasti sähkönsiirtomaksu mutta se ei ole tuo mitä ap ajaa takaa.

Lisätty: 05.10.2010 - 12:30

Se ministeriö on valtiovaranministeriö ja tottakait heillä on velvollisuus etsiä rahoitusta kohoaviin menoihin. Itsestäänselvyys siis. Mikää ei ilmaista, jonka on kaikesta maksettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 13:51

tää on selkee salaliittoteoria jota valtiot harrastaa.
aina löytyy hyvä syy ja perustelu jollekin muutokselle, josta tietysti pitää veroa maksaa vähintään saman verran kuin vanhasta, yleensä enemmän.
kohta käy niin että verotettavat asiat on kaluttu loppuun - posahtaa koko helvetin valtiovarainkirstu naamalle. oravanpyörässä ollaan niin sanotusti.
vanhoja verotettavia mokia paikkaillaan muutoksilla, huonompaan suuntaan yleensä on mennyt. kyllä tässä rupee verenpaine nouseen ku ajatteleekin - siksi olisi varmaan pare vaihtaa seuraavaan kysymykseen........... ja ahmat12 ; olen niin samaa mieltä tosta helvetin sähkösiirrosta. mulla menee perusmaksua ja sähkösiirtoa enemmän euroissa kuussa kuin koko kulutusta. perkeleen monopoli kakkiaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:42

Tarviihan se reilut kahdeksan prosentin palkankorotukset jostain kerätä.