Mitä mieltä olet höyrysaunasta??

Lisätty: 02.10.2010 - 22:43

Kerran olin Imatran kylpylässä höyrysaunassa..mieheni istui vieressä....äänestä vasta hänet tunnistin....kun aukaisi suunsa..

Avainsanat: höyrysauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 09:02

Höyrysauna olis meikäläiselle paras sauna, mutta harvoin siihen on mahdollisuutta.

Kysyjän kommentti

On todella mukava sauna..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 23:13

Olen ollut ikaalisissa, aika ensimmäisiä, miesten ja naisten yhteis saunat ja ilkosillaan.Se vasta jännää oli nuorella iällä.Muistan kun istuin kulmassa ja miesten takana. Ei nähnyt eteen muutakun jalkoja.Olipa hauskaa. Meillä täällä on höyrysauna uimahallilla.Halilla käydään 3 kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 23:56

höyrysauna parassuna kostea ilma on ihmiselle aina hyväksi . pyrin aina ensimmäisenä saunaan ei ole kuuma ja kuiva ilma. turkkilainen sauna on eri asia. siellä kyllä voi ala lauteilla tiirailla naisiakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 01:54

muutamaan kertaan hotellissa kun sellainen on sattunut olemaan saatavilla, en kuitenkaan ole niihin erityisemmin innostunut

(niin ujo en sentään minäkään ole että menisin naisia höyrysaunaan tiirailemaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 09:16

Käyn höyrysaunassa lähes viikottain uimahallilla. Joskus vaan tuntuu sitä höyryä olevan kiusallisen vähän ja näkyvyys turhan hyvä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 10:03

En käytä höyrysaunaa, enkä muutakaan saunaa koskaan enään. Peseytymässä käyn joskus lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 16:28

Höyrysauna on ihana. Jumpan tai salin jälkeen on mahdollisuus käydä nauttimassa eukalyptushöyryistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:13

En ole koskaan päässyt kokeilemaan, olisi jännää käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 13:42

En ole saunafriikki eli käyn erittäin harvoin minkäänlaisessa saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:58

Käynyt olen. Ei hassumpaa. Menen varmaan uudelleen kunhan kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:34

En ole oikeassa höyrysaunassa käynyt koskaan. Suosin kotona saunoessani melko alhaista lämpötilaa jolla saan höyrystyneen löylyn aikaiseksi.