Herättääkö joku väri sinussa erityisiä tunteita?

esimerkiksi

rajavartija.blogspot.com/201...n-pop.html

Avainsanat: värit tunteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 21:23

Sotapoikien vihreä villapaita herättää minussa äidillisiä tunteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 21:28

Joskus näkee häikäisevää punaista jonkun päällä. Mikä yllätys, yllätys kaunis näky.Ajatus että oletpa rohkea.Itsellä lempivärit vihreä,sähkön sininen, vaalea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:58

Kyllä tuo punainen väri minua kiehtoo....Nuorempana oli paljon kirkkaan punaista..nyt vahemiten on vähän vähentynny punaisen käyttö...mutta kyllä sitä vielä löytyy..kun olen tummaihoine ja hiuksinen..niin väri sopii minulle...
Muistan kun nuorena pojat huusivat minulle..olet tumma ja tulinen,kun roppasen hevonen..ja siintähän en minä tykännyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 08:11

punainen on lempivärini.
pinkkiä ei ole koskaan ollut vaatetuksessani, eikä sisustuksessa.

allaolevat kopioin: www.usasuomeksi.com sivulta
vaaleanpunainen hillitsee tuittupäitä
punainen pursuaa energiaa
oranssi luo iloa, uusia ajatuksia ja ideoita
keltaisen energia on iloista ja optimistista, mutta myös älyllistä
vihreä on yhteen kuuluvuuden ja harmonian väri
sininen rauhoittaa, hidastaa sekä luo ympäristöön luotettavan ilmapiirin
musta auttaa pysähtymään, kääntymään itseensä ja miettimään
valkoinen on valon, energian, puhtauden ja viattomuuden väri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 09:23

Sinapinkeltainen suorastaan ällöttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 10:16

Punainen, sehän on aatten värikin (vaan ei minun).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 14:50

Punainen on ollut aina lempivärini.
Nykyään koitan hieman tuota vältellä jo ikäni puolesta..
Kyllä minulta silti löytyy jonkun verran punaisia asuja silti,nuorena kun avasin vaatekaapin oli punaista ja mustaa, muita värejä ei pahemmin näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 16:38

Pidän keltaisista tulppaaneista, punaisista ruusuista. Minulla ei ole lempiväriä, värimieltymykset vaihtelevat kausittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:10

Punainen on kaunis väri, siitä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 08:32

Tottakait, värti synnyttävät mielleyhtymiä ja liittyvät määrättyihin asioihin. Mielleyhtymiin liittyen valitsen vaatetukseni värit ja myös värit kotona. Punaista en voi sietää, on räikeä väri ja sekin ehkä liittyy johonkin...
Rauhoittavat, murretut värit ovat mielivärejäni.
Tietysti vaatetuksen värit on hyvä valita sen mukaan mikä väri sopii itselle ja sen näkee kun katsoo peiliin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:53

Taitaa minun T-paitojeni joukosta löytyä eniten punaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 17:48

Keltainen tekee levottomaksi, sininen rauhoittaa, punainen on vähän villi, ruskea nuutunut, lila on yksi suosikki, musta on paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:28

Metallinhohto viininpunainen.