Tuli meileen onko Lokit juoppoja???...lentävät samalla tavalla vaikka viinaa juovat...

Yksi pappa vasta kertoi..että oli lokilla koukku jalassa ja siimaa roikkui koukusta..Juotti lokille kahvikupillesen vodkaa..leivänpalaset vodkassa..mitkä kävi aina hakemassa...mutta ei lokki humaltunut,että olisi saanut koukun pois jalasta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 19:48

Aika erikoinen juttu,en ole kyllä päässyt ydenkään lokin henkeä haistamaa.Olen kuulut,etä yksi ukko juotti kukon känniin ja se alkoi kiekua mahdottomasti eikä kestänyt orrella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 20:14

Kyllä kai se voi lokillekin alkoholi maistua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 20:15

Onhan noita juttuja luettu , jolloin lokeille on syötetty viinalla kastettua pullaa. Ja lokit oisivat humaltuneet. ,Epäilen suuresti, ettö juottajat ovat ottaneet oman osansa juomasta ja silloin linnutkin
ovat näyttäneet lennoissaan uusia kiemuroita, totuus ollut ehkä katsoja silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:14

Kyllä lokki voi juoppo ollakkin eikä humallu. Ensin viinaksia sämpylässä ja äkkiä järvelle plutaamaan vettä ajan kuluksi.Siinähän ne alkomaholit häipyy.Olen kanssa nähnyt pulun kaupungissa ,oli jalanympäri kiereäällä puutarhaverkkoa. Käveli pahan näköiseti kun jalka kipeä.Mutta silläkertaa ei kukaan saanut kiinni sitä, että olisi autettu.En tiedä miten kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 14:21

Jaa a kyllä lokinkin pitäis humaltua, mutta jos sil on hyvä tuo viinapää, herää kysymys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 19:08

Kyllä kai lokkikin voi vähän terävempää nauttia. Aika hassu tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:51

Humaltuu lokki jos tarpeeksi nauttii. Nähnyt olen miten putosi tolpan päältä ja räpiköi maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:28

En ole humalaisia lokkeja nähnyt. Sen tiedän etteivät oikein tykkää sinapista.