Miten kosia?

Olen ajatellut kosivani, mutta miten saan siitä romanttista ja ikimuistoista. Hyviä vinkkejä kaipailen....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 07:45

Teet sen miten tahansa siitä tulee ikimuistoinen (ellei tapasi ole kosiskella mennen tullen).

Tärkeintä lienee että teet sen tavalla, paikassa ja tilanteessa, joka teille molemmille mahdollisimman häiriötön. Pääsette keskittymään siihen ainoaan tärkeään asiaan ja päätökseen juuri sillä hetkellä. Muu sitten onkin toisarvoista rekvisiittaa sinä ikimuistoisena hetkenä, vaikka kuviteltavissa jälkikäteen jos sattuu puuttumaan.

Mieti rauhassa, toimi venkoilematta ja vitkuttelematta ....

Lisätty: 16.09.2008 - 21:16

viitaten tuohon jonin kommenttiin: ei sen tosiaankaan tarvitse kauhiasti maksaa, laskuja kyllä piisaa jatkossa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2008 - 18:10

Kahen kesken sanot, et mää oon niin tykästynyt suhu, et haluaisikkos viettää lopun elämää mun kanssani? Kun tunnet tämän kosittavan paljon paremmin kuin mä (heh), niin millanen hän on, niin sit sen mukaan, jossain romanttisessa/intiimissä paikassa (esim. ravintolan kabinettiin varaat paikan, jossa ei sit olekaan muita ja kerrot jo tilatessasi ko. henkilökunnalle mitä odotat pöydässä olevan, kynttilöit, kukkii, tms. tunnelmavalaistus/musiikki, rauhallinen; omat lempikappaleet, (jossakin motellissa/hotellissa, riippuen teitin 'tavoista' muutenkin, jos mahd. vaiko jomman kumman luona, tms. tähän on vaikea sanoa riippuu niin ko. ihmisen mentaliteetista; onko hän romantikko, vaiko jalat maan pinnalla, vai odotteleeko/tykkääkö yllätyksistä, tms. ja kihlasormus kannattaa varata myös matkaan. Voi että, ideoit ois paljon, mut taitaa tää 'palstatila' loppuu.....?

Lisätty: 16.09.2008 - 17:23

Täällä höröttelen issessein kun luin valperin vastausta:"Tärkeintä lienee että teet sen tavalla...", ja luin sen ensin: Tärkeintä lienee että teet sen halvalla.... (kauhiaa)
hirvee hekotus ja huh-huh, kierii mää täällä laattialla, sori....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2008 - 18:30

sinun pitää kiinittää tähän kosittavaan paljon enemmän huomiota niin sinä tietäsit mikä hänestä on romanttista ja ikimuistoista,jotta ei tulisi tunnetta,että olet liikkeellä laina vehkeissä,siis kiinitä kaikki huomiosi häneen niin saat selville kaiken minkä tarvitset.lopuksi käytä ommaa mieli kuvitusta ja kosi kun siltä tuntuu niin lopputulos on ikimuistoinen.siis muista hänen kanssaan on tarkoitus ellää loppu ikä.muista huomioita hänet tarkoin et tarvitse katua,tämä on kokemuksen ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:29

Olen valmis tunnustamaan ihmisten ja Jumalan edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 21:47

jos osaat laulaa, niin voisit lainata laulun sanoja:' olisitko elämäni, viimeinen elämäni rakkaus'.... ja siitä sitten sponttaanisti/ rohkeasti jatkat, kertomalla miten te olette jo tunteneet pitkään. ja miten muistat kuinka tapasitte ( edellyttäen tiettyst, että muistat miten tapasit rakkaasi ) valitset vain sopivan ja rauhallisen hetken,( ei siis niin että kosittava on tyyliin tiskiharja kädessä tiskejä puunaamassa yuo no = ) hyvin se menee.. tsemppiä ja onnea, toivon että natsaa :ö)

Lisätty: 24.09.2008 - 12:59

hyvä hyvä. paljon onnea sitten vain yhteisen elämänne polulle! =ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2008 - 01:17

kiitos kaikille vinkeistä:) hyvin se meni ja varmasti oli ikimuistoista:D ja suostuikin jopa :)