miten selvittää osoite?

tiedän etu- ja sukunimen mutta haluaisin tietää myös osoitteen, onko esim. netissä mitään ILMAISTA palvelua josta voisi ottaa selvää? Myös kännykkä palvelutkin käy mutta ilmasta pitäis olla(=

Avainsanat: osoite ilmainen palvelu osoitteet kartta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 16:02

Kirjaudu Eniroon ja saat salasanan ja ei kun kirjoittamaan hakuasi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 16:27

Fonecta Finderista pitäisi löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 17:15

Kyllä Eniro on ainakin maksuton, mutta ei siellä kyllä kaikkia osoitteita japyhelinnumeroita ole.
Eniro on ilmainen kun kerran rekisteröityy sinne pysyy kyydissä yhdellä ainoalla salasanalla.
Olen monta vuotta käyttänyt Eniroa jo .
Tuurikin Fonecta Finderistä, en tiedä onko ilmainen, koska siinä alussa sanotaan kokeile ilmaiseksi,
joten en viitsinyt riskeerata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 18:58

Eniron kautta saa hyvin selville..jos on tietoa nimestä ja paikkakunnasta missä asuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 23:57

ei saa mistään jos on laittanut osoitetiedot salaisiksi, paitsi viranomaiset tietenkin saavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 11:09

Osa ihmisistähän ,ja itse asiassa aika moni, kieltää tietojensa antamisen ja silloin ei tietoja saa mistään. (kielto on annettu väestorekisterikeskukseen). Myös heidän puhelinnumeronsa ovat suojattuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:47

Vaikeuksia voi olla. Ilmaisista luettelopalveluista jos löytyy niin kyllä. Muuten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:20

Kyllä etsivä löytää.