Tuleehan se kaunis ruska- päivä.Aurinko porottaa pakkasen jälkeen.Menetkö ulkoiluun.

Avainsanat: koira hyvä pettämätön lenkkikaveri.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 09:48

pilvinen harmaa aamupäivä , yhden lenkin jo olen Fiina-koiran kanssa heittänyt, ja muutaman vielä tämänpäivän aikana. tuskinpa tulisi niin monta kertaa lenkkeiltyä päivänmittaan ellei Fiinaa olisi.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 10:12

No ihan normi syyspäivä, odottelen vielä ruskaa nyt vasta Turussa alkanut joten odotellaan viel jokunen päivä....
Muta koiran kanssahan on kiva mennä ja kulkea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 10:41

Ei ole kauniista päivästä vielä tietoakaan näillä näkymillä. Kilometrin kauppalenkin tein juuri.
Ajattelin just, että laitan oloasun päälle ja pidän luppopäivän, mutta villakoirat nurkissa ovat eri mieltä.
Ne eivät luvanneet kävelylle lähteä, joten on tuhoojan kanssa lähdettavä liikkeelle.
Te jotka pääsette nauttimaan oäivän antimista, niin lykkyä tykö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 13:31

Toinen harmaa, pilvinen ja usvainen päivä. Ajelin lapsuudenkotiini ja sieltä kävimme aamulenkillä sellaiset 5km. Kotiin tultuani pesin auton ja nyt puuhastelen ruokaa sekä napsuilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 15:42

Aurinko ei paista, mutta muuten loistava ulkoilusää. Tulikin tehtyä kunnon kävelylenkki ja sen jälkeen palkitsin itseni keittämällä hyvät kahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 17:59

Tervehdys, meillä on kylmän koleaa ollut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 18:06

aamusumujen jälkeen tosi komea syyspäivä ja kaupunkilais-ruskakin alkaa olla parhaimmillaan

valperi.blogspot.com/2010/10...valta.html

näin täällä kehä ykkösen sisäpuolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 19:03

Kaunis aurinkoine päivä on ollut..olen ollut apuna tyttärellä kantamassa avomiehen tavaroita..kun muuttaa omaan huushollin..