Mikä asia saa sinut napsussa viihtymään??

Minulla ainakin ilo..että saan napslaisilta kysyä, ja ihania vastauksia saan kysymyksiin..ihanilta napsun kavereilta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:14

Mikä lie, mutta näinä viime viikkoina on ollut ihan paha mieli kun en ole tänne seuraanne ehtinyt.
Minun kohdallani luulen sen olevan seuran. Täällä on edelleen näitä perusnapsuja joiden kyssärit ovat omasta elämästä tai muuten vain elämästä, ja niihin on aina ihanaa vastata. Ja ottaa oppiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 23:04

Kaikkihan tässä on ihan kivaa ja hyvää. Olla toisten kanssa sanojen vaihdossa.Aika kuluu pian.Oppii naputteleen sormillansa.Saa kysellä tyhmyyksiä ja viisauksia.Opetella kirjoitusta ja lukemista.Voi kirjoittaa viestiä .Kyllä aika paljon kertoo konekkin.Mutta ihania olette kaikki, jotka olen kohdannut täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:35

Tässä on monta kivaa asiaa, saa pistää kokemuksiaan matkoista josta toiset voi ammentaa siitä tietoa ja itse kun olen menossa niin ammenan taas jonkun kokemuksia ensin..
Sitten on paljon mukavia Napsulaisia joiden kanssa kyselen a vastailen...
Ystävistä puhumattakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 10:51

No se on jo tarttunut ihoon kiinni, ajankulu, ystävät ja kysymykset sekä vastausten haku niinhin.
Sillä minun on kyllä ne haettava useimmiten, vaikka voisihan sen niinkin tehdä, että lukaisisi vastauksen netistä ja sitten satuilisi sen pohjalta. saattaa nääs joskus käydä epäilys näinkin.
Mutta pidän napsun rehellisestä porukasta, innostavasta ja anteeksiantavasta.
tunti jos toinenkin on tämän kanssa vierähtänyt joten ei aivan pikkujutusta ole kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 16:39

Enitenviehättää se, että muut napsulaiset keksivät kysyä asioita, joita ei olisi muuten tullut edes miettineeksi. Ja toisinaan saa taas ihan asiallisia vastuksia johonkin sen hetkiseen pulmaan tai ongelmaan. Muihin keskustelupalstoihin verrattuna Napsu on tosi fiksu eli toisten tietoinen mollaaminen, härskit alpään jutut yms. puuttuvat onneksi kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 18:12

Siisti sivusto, ja asialliset toverit. Jos napsua verrataan muihin keskustelupalstoihin, niin ero on merkittävä. Napsussa olen viihtynyt alusta asti, ja kiitos siitä kuuluu kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 23:04

Ehkä kohdallani viihtyminen on liian voimakas ja tunnepitoinen sana, mutta uteliaisuus aina "pakottaa" kurkkaamaan tännekin. Enemmän viihdyn kyllä toisilla sivustoilla kuin Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 16:02

Kivat kaverit ja heidän vastailut kysymyksiin.On kiva saada ystäviä lisää täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:38

Vekkulit kysymykset ja vekkulit vastaukset. Huumorin kukkakin vielä mukana kukkii. Napsutellaan ja napsutellaan toistemme iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 17:56

Napsu on mukava. Oikeastaan aika kiltti sivusto. Hyvä niin. Kyllä niitä revityksiä on sitten muilla palstoilla vähän liikaakin.
Napsulaisille suuri kiitos.