Auttaako tippa väsymykseen??(Siis ne ALKON tipat)

Kunhan ei ota tippoja liikaa::

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 01:20

ei se ainakaan tapa, mikäli Irwiniä uskomme ... ja miksi emme uskoisi

tiedätkös miksi on helppo uskoa se jatkokin siitä viisusta : "ämpäriin ei huku" ?

(harva meistä sinne ämpäriin mahtuisi hukkumaan)

- taitaa olla parasta mennä nukkumaan kun nämä maailman asiat vaikuttavat jo niin kauhean itsestäänselviltä -

öitä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 22:42

Ei se minulla paljoakaan auta, ehkä hetkeksi.Otankin iltasella pienentipan lakkalikööriä.Mieheni huuhtoo suunsa konjakilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:24

Itse otin eilen pikarillisen munalikööriä se vasta herkkua...
ja nukuin kuin uppotukki....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:24

Minä ainakin aloitan heti nukkumisen niillä tipoilla. Taitaa olla negatiivinen vaikutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 11:03

No itse asiassa huomasin n. viisi vuotta sitten, että se kääntyi minulla jo väsymyksen puolelle se % juoman
otto ja sen jälkeen olen ollut virkeämpi, eikä yhtään tippaa ole ainetta mennyt suuhun.
Ehtollisella otan kyllä alkoholia sisältävän viinin, mutta sen siksi, että Keuruulla on kallis kirkillisveromaksu.
Hyvässä lykyssä voisin vielä keretä toiseenkin kertaan jonon päässä käymään saamassa rahoilleni vastinetta.(Tämä on huumoria nyt tämä loppu).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 16:40

Ei ainakaan yksin nautittuna. Mutta väsynytkin olo virkistyy, kun hyvässä seurassa ottaa lasillisen tai pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 18:15

Unilääkkeeksi en uskalla ottaa, mutta hyvässä seurassa lasin kaksi kulautan alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:15

Minua tipat väsyttä ja pullollisesta kossua varmasti nukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:37

Konjakkipullosta pienet neuvoa antavat tujaukset on toisinaan paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:12

Tarpeeksi kun ottaa niin kyllähän tuo uni tulee. Mutta jos väsymys on henkistä laatua, niin hukkaan menevät tipat.