Onko koirahoitoloista minkälaisia kokemuksia?

Lisätty: 01.10.2010 - 21:26

Täältä pohjoissuomesta olen katselemassa koirahoitolaa meidän kahdelle koiralle. Ovatko koirat koko ajan häkissä? Meillä koirat eivät koskaan ole olleet häkissä... Vähän hirvittää!

Avainsanat: hoitola koira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 17:18

Kannattaa aina kysellä hoitopaikasta, mikä heillä on käytäntö.Olen kerran vienyt kaksi isoa karkulaista koirahotelliin, koska ne tulla tupsahtivat meidän pihalle.Kyseinen koirahotelli oli tosi siisti.Aitaukset tarpeeksi korkeat. Jokaisella koiralla oli yksiö, josta oli suora ulospääsymahdollisuus.Nämä pelastamani koirat pääsivät samaan yksiöön yhdessä. Jäivät katsomaan silmät ympyräisinä, että minne heidät tuotiin.
Älkää vieko koskaan koiraa hoidettavaksi, jos ette tiedä minne paikkaan se joutuu. Ottakaa selvä.
Kaikki tietämäni koirien hoitopaikat ovat mielestäni hyvässä kunnossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 21:20

pelkästään positiivisia niistä missä koirani ovat lomieni aikana olleet.
vaan niitähän saattaa olla monenlaisia paikkoja.

mistähän päin Suomea olet hakemassa koirahoitopaikkaa?

Lisätty: 01.10.2010 - 21:47

laita esim. googleen haku sen paikkakunnan mukaan mistä haluat koiranhoitopaikan.
yleensähän ne ovat häkillisiä, koiria ulkoilutetaan / lenkitetään vähintään 2-kertaa päivässä.
mutta ainahan voi löytyä erilainen hoitopaikka.

minulla on ollut onni löytää hyvä hoitopaikka, vuodesta 1997 ovat koirani olleet samassa hoitopaikassa, eikä tarvitse olla häkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 21:38

Ei ole kokemusta..Toivon mukaan löydät hyvän hoitolan..Eihän koirien paikka ole olla häkissä..ne olisivat koiralle kauhun hetkiä...jos joutuvat häkissä olemaan....Eikö ole ketään ystävää,joka voisi ottaa koirasi hoitoon??

Lisätty: 01.10.2010 - 21:40

Laita vaikka lehteen ilmoitus..että koirasi tarvitsivat hyvän hoitopaikan väliaikaisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:19

Tässä näitä hoitoloita, valitse lähin..
soita sinne ja kysy miten missäkin toimitaan ulkoilu tai muu vastaava, valitse sen jälkeen paras omille koirillesi..
Parasta olisi jos saisit kotiin jonkun hoitamaan sukulaisen ym...siten minun eläimet hoituu..

Lähteet:
keltaisetsivut.eniro.fi/palv...tola:75370

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 11:30

Ei kokemusta. Huonoista kirjoitetaan mutta hyvistä ei mainita mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:48

Positiivisella mielellä olen koirahoitoloista. Vien koirani aina kun lähden pidemmälle lomalle. Hyvää hoitoa hän on siellä aina saanut. Ovat ulkoiluttaneet ja oikein ruokkineet. Häkissähän on pakko pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:27

Ei koiraa, eikä kokemusta. Naapurin papukaijat käyvät kyllä hoidossa ja pärjäävät kohtuullisesti.