Tiedättekö että bensiini laadut muuttuu ensivuoden alussa?

Käykö uusi E10 bensiini autoosi? 25% autoista on sellaisia joihin se ei käy.
www.e10bensiini.fi/
Autotkin opetetaan juopoiksi kun sotketaan 10% etanoolia bensaan.

Avainsanat: bensiini e10

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 17:27

www.e10bensiini.fi/e10-bensi...oveltuvuus

onneksi meidän Volvo sopii noihin raameihin.

Kysyjän kommentti

15v vanhasta toyosta ei ole vielä näkynyt mitään noissa tabliskoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 17:30

kyllä näyttää käyvän,
pitäisiköhän minunkin lisätä jokunen % menoveteeni ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 18:42

Mitäs toss ain nuo keksii otain uutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 19:32

Sehän se olisi jo ihme, jollei joku nousisi, sähkön korotus kirpaisi tänään käsissäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 20:24

En omista autoa..hällä väliä miten bensiinin laadut muutuvat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 22:18

Kuulin siitä jossain uutisissa tänään,kyllä meidän auton merkki oli tuolla luettelossa.Bensa on liian kallista,mutta minkäs teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 13:43

Tiesin kyllä ja tänään selvisi, että se käy minun autooni....ainakin tähän nykyiseen. Uudempaan vaihdan heti, kun hyvä kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 16:48

Eilen Tv-uutisista kuulin asiasta eka kerran. Mitähän menovettä sitä omaankin kärryyn sitten pitää lorottaa, sitä en edes tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:49

Enpä tiennyt muutoksesta, no nyt olen tästäkin tietoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:25

Kyllä näyttää Skoda Octaviaan käyvän. Meinasin alkaa kyselemään. Tieto tuli sopivaan aikaan.