Osallistuisitko sinä tällaiseen "inssiajoon"?

www.ksml.fi/uutiset/keski-su...tti/602825

Tästä voi olla monelle tytölle ja pojalle vielä hyötyä.

Avainsanat: kondomiajokortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 07:21

Hyvä idea nuorille...jos nyt tuolla tavalla ymmärtäisivät. Itse tuli suoritettua kyseinen kortti silloin kauan sitten huimuuksissaan ja useampaan kertaan. Pimeän ajon harjoituksia taisivat enimmältään ollakin...

Lisätty: 01.10.2010 - 09:45

Olikos tämä jotenkin vain poikien ajokortti...no mielestäni nämä asiat kyllä kuuluvat molemmille osapuolille siinä vaiheessa, kun "ajoharjoituksia" suoritetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 22:48

En varmastikkaan osallistuisi mutta poikien juttuhan se onkin.Aika vierasta hupia minulle. Mutta jos nuoret saadaan paremmin tuonne oppiin .Onkohan tuo ajokorttia ,autoon varten, vai naisen ajokorttia varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:41

Ehdottomasti hyvä asia ,juuri seksielämän aloittaville pojille,kun vain muistaavat käyttää,siinä hurmoksen tilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 09:57

Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa, ei tartte mitään inssiajoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:17

No jo maailma on pullahtanut tässäkin pois raiteiltaan, kaikkea kanssa sitä koetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 13:47

Yes,kyllä, ja! Osallistuisin aivan ehdottomasti kondomiajokorttitilaisuuteen jos olisin nuori ja noissa asioissa kokematon. Minäkin uskon vahvasti,että tälläisestä inssistä on apua monelle tytölle ja pojalle, etenkin seksin saralla kokemattomille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:59

Kuulostaa ihan nuorille sopivaksi. Itse en lähtisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 06:50

Oikealla asialla ollaan. Valistus on aina tarpeen. Vahinko ei tule kello kaulassa?