Puuttuuko sinulta vielä jokin kodinkone??Minkä meinaat hankkia..

Avainsanat: kodinkone hankinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 21:51

puuttu varmaan montakin mutta nyt ei mikään ole hankinnassa,
ei niitä kaikkia tarvitse hankkiakkaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 21:56

Sellanen kone meiltä vielä puuttu,mikä laittais pyykit kuivamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 21:58

Ainahan niitä uusia vekottomia ja vempaimia tulee markkinoille, mutta juuri nyt ei ole tarvetta hankkia mitään itselle. Viimeksi ostin uuden föönin, kun entisestä alkoi tulla savua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 22:40

Siivous ropotti joka siivoaa vaikka joka päivä.Olisi aika tarpeellinen .Pääsis itse vähän helpommalla. Mutta ei taida minun aikana tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 06:35

Ei puutu mitään koneita minulta. olen antanut poiskin niitä jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 07:23

Näillä nykyisillä pärjään, mutta imurin joutuu uusimaan lähiaikoina. Sellainen capuchino-keitin olisi kyllä ihana. Auttaisikohan jos kirjoittaisin joulupukille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:24

vähän sitä tätä puuttuu -mutta en aio hankkia.
nyt remontissa karsisin jopa mikron pois keittiöstä -hiukan on joku kyselly ja ihmetelly. mutta mitäs mää sillä tekisin??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 09:42

Eipä oikeastaan puutu mitään, pyykkikone tulee uusi ostettavaksi lähiaikoina.Leivänpaahdin on aivan turha minulla, onneksi en leipäkoneeseen hurahtanut aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:06

Eipä tällä haavaa puuttu, mitä tarvitsen odottelen vaan että joku kone jossain vaiheessa poksahtaa silloin vasta uusitaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 14:26

Minun kodinkonemääräni on tällä erää täysi. Omistan jopa sen paljonparjatun leipäkoneenkin. Se ei seiso meillä turhanpanttina perimmäisen kaapin ylimmän hyllyn takanurkassa vaan on todella ahkerassa käytössä. Tämän vuoksi hankin joko uuden ( ennen meiltä puuttuneen) kodinkoneen tai korvaan vanhan koneen vasta kun sellaista todella tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 21:58

Ei tällä hetkellä, olen juuri joutunut hankkimaan pari uutta konetta vanhojen tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:57

Ei tällä hetkellä mitään tarpeellista puutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 06:26

Kyllä ne kaikki tarpeelliset on hankittu aikanaan. Ei muuta tarvetta kuin jos joku hajoaa, niin sitten tilalle toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 17:16

Yleiskoneesta olen haaveillut.En oikein tahdo enää malttaa seistä jonkun kulhon ääressä edes vispauksen aikaa. Hankin yleiskoneen, kunhan katselen tarjoukset.