Kun kutsuin kaverini Napsun käyttäjäksi, niin miten tämän kutsutun tulee toimia?

Kaverini ei ole voinut tulla Napsun jäseneksi, kun ei pääse vastaamaan kutsuun. tms. häenen linkissään lukee: www.napsu.fi/invite/accept/hZe9fYKz, että tämä pitäisi liittää omaan selaimeen, huh miten vaikeeta enkä osaa neuvoa, entä osaisitteko työ napsulaiset auttaa asiassa? (kun en ees tie mikä on selain??)

Lisätty: 14.09.2008 - 14:41

Valperiiii, anteeks taas, mut missä/mikä selaimen osoiterivi??? nyyh...

Avainsanat: napsu liittyminen selain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 14:39

kas kokeilin niin, että maalasin tuon antamasi osoitteen, kopioin ja sitten liitin tuonne selaimen osoiteriville ja kas mitä tapahtui, sehän toi minut suoraan tänne sivulle, samoin taitaa käydä kaverillesi jos rohkenee tehdä saman tempun. Siitä etenpäin onkin jo sitten teidän välisenne juttu ....

Lisätty: 14.09.2008 - 15:55

siis mulla se on just tässä näkymässä toinen rivi ylhäältäpäin, vasemmassa reunassa on ne nuolet joilla pääsee eteen ja taaksepäin, sitten tulee se http:osoite (jossa just nyt lukee www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3615) ja siitä sit oikealle on vielä googlen kysymysluukku. Eli olipa sit mikä tahansa selaimen sivu näkyvissä, niin senkun tyrkyttää sitä annettua osoitetta tuohon osoiteriville, niin siitä homma käynnistyy

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 16:46

niin näkyy jus lukevan siellä on vielä napsun ruusuke.