Eräs tanssitaiteilija juhlii 40-vuotista uraansa. Kuka, missä ja miten?

Avainsanat: ooppera tanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 15:57

Jorma Uotinen

Jorma Uotisen tuplajuhlavuotta eli 60 elinvuotta ja 40 vuotta tanssitaiteilijana juhlistetaan Suomen kansallisbaletin Uotiseksi nimitetyssä iltakokonaisuudessa.

www.ts.fi/online/kulttuuri/a...62964.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 15:57

Jorma Uotinenhan tuo on!

Lähteet:
omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...opperassa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 16:15

Jorma Uotinen pääsee erikokoiisillaan tansseillaaan esiintymään, ovat hyviäkin, mutta ei ymmärrä sitä taidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:11

Tulikin jo, Jorma Uotinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:25

Tämä taiteilia on Jorma Uotinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:33

Ei enää paljon tanssi tuo Uotisen Jorma, mutta tuomitsee muita tanssijoita värikkäiden ilmaisujen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:40

Jorma Uotisesta on kysymys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:43

Jorma Uotinen ja tanssien juhlii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:35

Jorma Uotinen. Täytti 60 vee ja myös 40-vuotistaiteilijajuhla. Kansallisoopperassa on juhlanäytökset. Ansioitunut taitelija ja mielenkiintoinen persoona, monialainen myös. On ollut työyhteisössämme kertomassa johtamisesta ja hänellä oli hyviä ajatuksia ja mielipiteitä asiasta. (Oli silloin Kansallisbaletin johtaja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 22:31

Jorma Uotinen. Keskiviikkona kävellesäni kotiin näin upean ilotulituksen hänen kunniakseen. Pidän Uotisen tyylistä. Hän esiintyi kerran yhden miehen showssa KOM-teatterin ravintolassa - oli upea esitys, todella monipuolinen ja lahjakas taiteilija, ei pelkästään tanssijana vaan myös laulajana.