Edullisian matkoja Lyypekkiin joumarkkinoille 4. - 6.12.2010 10 hengelle?

Avainsanat: saksa lyypekki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 18:51

miltähän kuulostaisi nämä matkat:
www.ferrycenter.fi/index.php?603

kannattaa kysyä ryhmälle tarjousta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 15:52

Otahan yhteyttä tänne, saattaisi onnistua!

Lähteet:
www.booking.com/city/de/lube...DgodzSbqzQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:49

Itse olin pari vuotta takaperin Lyypekin joulumarkkinoilla..silloin oli Kotkasta linja-auto lastillinen..ja oli edullinen hinta..Nytkin yritin katsoa olisiko Kotkasta kuljetusta sinne..mutta en löytänyt..Oli todella hauskat joulumarkkinat...
Kannatta lähteä jos löytyy edullinen matka....on ainakin minulle ikimuistoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 07:18

En ole joulumarkkinoilla siellä käynyt, mutta muuten Lyypekissä kyllä. Tekisi mieli lähteä joko sinne tai Itävaltaan joulumieltä etsimään....siis pieniä lahjoja hankkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:17

Mitähän tarkoittaa edullinen? Kun katselee matkanjärjestäjien joulunajan matkoja, siis myös markkinoita ennen joulua, ovat kyllä hinnoissaan eli liian kalliita muutamasta päivästä. Omatoimisetkin ovat kalliimpia kuin normaalisti. Lennoille on kysyntää ja edullisten paikkojen kiintiö loppuunmyydään nopeasti. Lyypekki on hieno kaupunki.
Ryhmäalennuksen saa nykyään 30 hekilölle, ei sen vähemmäll (ellei ihan parina viime vuotena ole asia muuttunut, tuskin). Aiemmin 15 henkilöä oli ryhmäalennukseen oikeuttava, tiedän kokemuksesta koska järjetelen lukupiirillemme vuotuisan virkitysmatkan. Nyt on otettu siten että valitaan sopiva kohde ja kahden henkilön pareina tehdään varaukset. Hotelli ei välttämättä ole aina sama jos otetaan jokin pienempi hotelli, mutta muuten asia toimii ja hinnat ovat edullisemmat kuin ryhmälle matkanjärjestäjän kautta ostettuna.
Onko sinulla 10 henk. porukka jo kasassa vai missä mielessä olet kysymyksen laittanut?