Mikäs kotimainen elokuva leviää teattereihin maailmalla?

Avainsanat: hyvä leffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 08:59

Postia Jaakobille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 22:15

Rare Exports, jonka Suomen ensi-ilta on 3.12.2010.

Elokuva on mustan huumorin sävyttämä jännitysfantasia ja aikuisille suunnattu "vinksahtanut joulutarina". Tutkimusryhmä löytää Korvatunturilta joulun tarkimmin varjellun salaisuuden.

Keskeisissä rooleissa: Jorma Tommila, Tommi Korpela, Rauno Juvonen, Onni Tommila ja Ilmari Järvenpää.

Lähteet:
Uusi Suomi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 07:40

Mun arvaus on että Täällä Pohjantähden alla!!!

Lähteet:
www.film-o-holic.com/haastat...en-alla-2/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 10:40

Oli uutinen, että Härön inhimillinen elokuva tulee levitykseen USA:n teattereihin.
Mitenkähän otetaan hiljainen sanoma vastaa. Ei esitellä kauniiden ja rikkaiden elämää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 11:02

Postia pappi Jaakobille,tämä elokuva on hyvin koskettava tarina papista joka oli menettänyt näkönsä,suosittelen kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 14:02

Eikös se ole se jota ehdolla Suomen Oscar-ehdokkaaksi, leffan nimeä en nyt muista, se kertoo "ukoista" lisättynä jollain suomalaiskansallisella...on jotenkin erikoinen...
En muista nimeäkään varmaan syystä ettei se pahemmin kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 16:45

Miä omatunnon ihminen palaan Posti pappi Jakopille. Yhdysvalloissa saa ensi-iltansa 8.10 sen jälkeen Japanissa. Espanjassa ja Taiwanissa.Arvaus tämäkin. Empas arvaakaan kyseinen elokuva on leviämaässä teatteireihin maailmalla.

Lähteet:
Googlen kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 18:57

Postia pappi Jaakobille.

Klaus Härön ohjaama Postia pappi Jaakobille saa Yhdysvalloissa suomalaiselle elokuvalle harvinaisen teatterilevityksen. Elokuva avaa New Yorkissa 8.10.2010 ja Los Anglesissa viikkoa myöhemmin 15.10.2010. Myös Bostonin ja Seattlen ensi-illoista on jo sovittu.