Jos napsupisteesi yhtäkkiä vaihtuisivat rahaksi 1 piste=1 euro, miten rahat käyttäisit?

Minä varmaan tekisin perheen kanssa kunnon lomareissun ja loput sijoittaisin tulevaan omakotitaloprojektiimme.

Avainsanat: napsupisteet rahaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 20:32

jakaisin tietysti Napsu-kavereiden kesken.
täältähän niitä pisteitä jaetaan, miksei myös rahat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 20:32

Lyhentäisin velkaa. En sen kummempaa. Matkalle lähden joka tapauksessa, sain niitä pisterahoja tai en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:33

Ei harmaata aavistustakaan .Sieltä tulisi yllättäin niin kauhee potti. Että huhu.Päätä huimaa.Olisi kun lottovoitto joka meni kalajoelle,aiheutti hämminkiä.
Menisihän tuo helposti.

Lisätty: 29.09.2010 - 20:34

Joo napsujen kanssa mentäisiin pilettään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:40

Matkalle ilman muuta. Ja napsu ystäväni otan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:44

Kaikkien halukkaiden napsulaisten kanssa hauskanpitoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:49

pistäisin pystyyn oikein kunnon napsu-bileet
ja loppurahoilla sitten siivottaisiin paikkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 21:08

Mulla ei niin paljon pisteitä, mut laittaisin ensikesän matkakassaan...
Mutta haavetta vaan pitää itse säästää ilman apuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 21:22

Napsu-bileet tuli mullekin ekana mieleen, kun olis mukavaa tavata ihan livenä. Loppurahoilla ostaisin sen auton itselleni...mikäli juhlinnasta olis jäljellä mitään....no muutamalla eurolla voisin ostaa leikkiauton ainaskii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 21:46

Ostaisin kaksi pulloa Remy Martin ja loput voisin vaikka haaskata.
Napsulaisten kesken kuitenkin virtuaalipippalot olisi paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 22:27

Reissaamiseen perheen kanssa menisi suurin osa pisterahoista. Loput fikkaan (=säästöön). Tottapuhuen napsulaisten kanssa olisi mukava tavata ja kun kyseessä on virtuaalirahat, niin mentäisiin omakustannusperiaatteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 11:06

laittaisin eristykset hiukan nopeemmin paikoilleen. aamulla +4 astetta......hrrrr

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 14:04

Normaaliin elämiseenhän nuo rahat menisivät, sillä ei nitä jaettavaksi asti olisi, eikä niillä saisi edes kunnon mapsu-bileitäkään aikaiseksi. Niissä rahoillani pystyyn laitetuissa juhlissa kaikille mukana oleville napsuille tulisi vain paha mieli kun iloisesti alkaneet megasuperhyvät bileet jouduttaisiin keskeyttämään tarjottavan loppuessa liian aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 21:28

Laittaisin yksityipuolen lääkäriin nekin rahat,