Laitatko usein sähköisiä kortteja ystävillesi?

Mie laittelen joskus,äsken laitoin pojalleni nimipäiväkortin.

Avainsanat: sähköinen kortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 16:12

Merkki- ja juhlapäivinä laitan aika monille, mutta käytän sentään vielä tavallisia korttejakin joita posti vienee perille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 15:37

En juuri. Joulukortit voisi laittaa sähköisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:47

Lähetän sähköisiä kortteja hyvin harvoin ihmisille, sillä minusta sähköpostiviestit ja erityisesti itse tehdyt kortit ja kirjeet, puheluiden ohella, ovat niitä persoonallisempia tapoja muistaa ystäviä, sukukulaisia, ja vaikkapa vain oman perheen jäseniä. Toinen syyni sähköisten korttien vähäiseen lähettelyyn on niiden muita muistamistapoja epävarmempi perillemenomahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:49

Synttäri kortit tulee lähetettyä ja joillekin Joulukortit (joille en normaali korttia lähetä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 18:23

Kyllä minä tärkeimpinä juhlapäivinä laitan oikeita vanhan ajan kortteja.
Minusta joulu- ja pääsiäinen ovat ainakin sellaisia, sekä täydet pyöreät vuodet.
Vappu ja ystävyyskortteja voin lähettää tosta noin sähköisesti.
Olen lähettänyt sellaisen kautta kuin Alppi ja siellä on upeita kortteja ja saa itsekin tehdä mieleisensä,
mutta onko mieleinen saajalle, sitä ei tiedä. Moni ei ole uskaltanut avata sitä korttia, ovat luulleet
roskapostiksi.
Myös vanhemmmalle ihmiselle laitan kortin, on se kivempi jotenkin poimia maton päältä ja lukea, kuin että netistä aukaisee sen ja sen siliän tien se katoaa.
Olen tallentanut kaikki äitienpäiväkortit, lapsenlapsieni lähettämät kortit, onnittelukorttini ovat kaikki omissa kansioissaan laatikossa.Lapsenlapset tuunasivat minulle itse tehtyjä joulukortteja ja ne ovat nyt kunniapaikalla joulukoristeena seinälläni, jos vain tilaa saan sen verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 19:06

Joskus. Lähetän ihan perinteisiä postikortteja (tälläkin viikolla sekä nimi- että synttärikortin), facebookin kautta onnittelen tai muuten viestittelen ja varsinkin sellaisille tutuille, joihin tulee pidettyä vähemmän yhteyttä, saatan soittaa esim.merkkipäivänä. Kaikenkaikkiaan olen ihan tietoisesti lisännyt yhteydenpitoa ystäviin, tuttaviin ja sukulaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 19:31

Kyllä lähettelen sähköisiä kortteja...voi lähettä vaikka ihan hupikortin päivän piristyksksi...ihan kenelle mieleen juolahtaa..Eileen laitoin viimeksi ystävälle Pietarsaareen..olimme vuonna 2007 samalla Kristiina Reginan risteilyllä..kiersimme 7:män kanarian saarta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:44

En sähköisiä käytä, perinteisiä kortteja postitan silloin kun on tarvetta lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:55

eirttäin harvoin, se on se viimeinen hätävara kun kaikki muut konstit on unohtuneet käyttää ajoissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 21:33

Kyllä minä tuossa asiassa olen enemmän saamapuolella. Yhden taidan olla lähettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 22:43

Joitakin WWF:n sähköisiä kortteja olen lähettänyt. Tavallisia kortteja tai kirjeitä en enää naismuistiin. Soittelen joulutervehdykset korttien sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:27

Työyhteisön yhteistyökumppaneille ja muuten työn kautta tutuille henkilöille lähetän joulun aikaan ja pääsiäisen aikaan sähköisen tervehdyksen. Tuota voisi laajentaa myös nimipäivätervehdyksen suuntaan. Kotilieden sivuilla on yleensä kauniita kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:52

Yritän aina muistaa läheisiäni korttien myötä. Sähköinen on viimeisin keino jos olen jostain kumman syystå unohtanut lähettää aidon postikortin.