Millainen musiikki villitsee ainakin osaa suomalaisista uutisen mukaan?

Avainsanat: elokuva musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 10:36

Nythän on tullut suomalaisille uutena Balkkanilaiset rytmit.Mutta villitsee metallimusiikki ja rokki .Itse olen kyllä kaikki ruokainen . Hyvä musiikki mikä tempaa mukaan ,se on sitten siinä.Onhan paljon hyviä elokuva musiikkia, aivan ihania biisejä.

Lisätty: 29.09.2010 - 10:41

www.youtube.com/watch?v=mjdR...mp;index=1

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 10:45

Balkanilaiset rytmit ovat löytäneet tiensä viime vuosina niin suomalaiseen kansanmusiikkiin kuin tanssiklubeille. Balkanin alueen monikulttuurisesta perinteestä ammentava musiikki innostaa klubeille kaikenikäisiä ja tarjoaa vaihtoehdon anglo-amerikkalaiselle rytmimusiikille.
(mainostaa jos saa: Seuraava Balkan Fever -klubi järjestetään 2. lokakuuta ravintola Dubrovnikissa Helsingissä)

Lähteet:
yle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 14:09

Kyllä minusta Balkan on makkarana parempi kuin musiikkina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:59

Luulen vaan että iskelmät vetoo vanhempiin ihmisiin ja nuoret tuota poppia kuuntelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 19:11

Balkanilaiset rytmit tekevät tuloaan suomalaistenkin stereoihin eli kohta "balalaikka soi ja p...a haisee".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:38

Kyllä se iskelmä musiiki on kivaa kuuneltavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 23:10

Minut tämä uusi kulttuuriaalto on kyllä sivuuttanut täysin, en edes tiedä millaista on balkanilainen musiikki. Joskus pikkutyttönä olen käynyt Bulgariassa ja muistaakseni kävimme katsomassa paikallista kansantanssia, mielikuvaan nousee balalaikat...

Minua villitsee tanssimaan groove, hiphop ja lattarit sekä vanha kunnon disco.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 17:31

Minä kuuntelen kyllä vanhaa hyvää entisjan puhdasta kappaletta valssia. humppaa, se tekee iloiseksi happaman naamankin, ja sitten minulla on tämä oma osasto hengellinen musiikki, joista mainitsenkin
Reijo Ikosen Viimeiset veneet ja Asko Tynjälän Surun laaksohon Herra sä peltosi teit.
Ja Kristallivirta vie minutkin virran yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:42

Uutisista en tiedä, mutta vanhempaa kansaa muistoja tuovia ja melankoliset kappaleet. Nuorista voisin kuvitella että juuri ne kappaleet mitä minä mummina en ainakaan kuuntelisi. Ei nykyisessä rakkauslaulussa edes puhuta kunnolla rakkaudesta. "Itkisitkö onnesta, jos p----sin suo kunnolla?" taitaa vedota nuorisoon paremmin sen sijaan kuin aikuisväestöön tämä "Herrojen kanssa pellon laidassa".