Huomenta napsut ja kaunista syyspäivää kaikille. Kuinkas päiväsi kuluu tänään?

Lisätty: 29.09.2010 - 08:00

Tässä on ihana vapaapäivä alullaan ja vietänkin sen juuri niin kuin haluan. Onnistuu silloin, kun on yksin. Fiilistelen, keitän kohta toiset aamukahvit, ehkä pesen autoni. Käyn lenkillä ja mahdollisesti ulkona syömässä...puutarhahommia vähäsen, kun pienet yöpakkaset ovat alkaneet ja täytyy siirtää kukkia kellariin talvisäilöön. Hymyilyttää mukava olo, samaa toivon teillekin. Herkuttelen eilisillä synttäriherkuillani...ja ajattelen kuinka sitä on taas vuotta viisaampi, mieleltään entistä nuorempi, mutta kropaltaan..hm..raihnaisempi.

Avainsanat: ohjelma suunnitelma vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 20:03

Iltaa Mariaana..ja onnea,kun tuli vuosi lisää..ja eläkeikä läheni taas..Saat nauttia ansaitusta ihanasta vapaapäivästä.
Aamusta asti ollut touhua,kun oli taas näitä vahuksien ikkunanpesuja ja verhojen vaihtamista.
Kotona kävin vähän levähtämässä,kun sain hommat tehtyä..Jalkoja särki ihan mahottomasti...nilkat oli kun tulessa..eikä särkylääke auttanut...
Tiesin keinon millä särky lähtee..läksin uimahallille uimaan ja pulahdin kylmävesi altaassa..sinne säryt jäivät..todella hyvä konsti särkeville väsyneille jaloille..sauna vielä lopuksi..nyt taas jalat kunnossa,huomista työpäivää varten..Iltakahvit juotu ja nyt tässä napsuttelen..
Kyllä tässä jaksaa töitä nyt painaa,kun 16.10 alkaa 3:men viikon loma..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Näinhän se on, että eläkeikä lähenee. Taas vuotta vanhempi ja viisaampi...mutta mieli on kuin tyttösellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 09:36

Tavalliset kodinaskareet, sukan kutominen, ystäville kirjeitä viestin ja käyn kirjastossa.
Siinäpä tärkeinmmät tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 11:35

Päivä kuluu aurinkoisesta ( lämpötila nyt +12 astetta) syyspäivästä nauttien, pieniä tekemättömiä töitä ja askareita puuhaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 14:08

Syksyistä ulkoilua mökillä ilman kummempia suunnitelmia. Kunhan ollaan vaan ja nautitaan luonnosta ja aurinkoisesta säästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 14:38

Myöhäiset synttäri onnittelut,kävin antamassa verinäytteen,kun olivat jättäneet ottamatta edellisellä kerralla.Sitten sairaanhoitajan pakeilla,mitattiin verenpaine ja se oli loistava,ja paino,joka loisti liikaa,mutta en masentunut,itsehän läskini kannan.Sairaanhoitaja tarkasti myös jalkani ,koska minulla on kakkostyypin diapeettes,sain jalkojeni hoitamisesta täydet kympit,että kyllä näillä vielä tanssii,jos joku vain vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:41

Tee syntymäpäiväkakun pojalleni. Kinuski kuorutuksen aioin laittaa.
Muuten aurinko näyttää paistavan ja jotain ulkoilua/kuntoilua pitäisi tänään vielä harrrastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:55

Taas ollut lastenlapsieni kanssa jo kellä 6.30 asti ja haettiin puolituntia sitten, täytyy myöntää että taitaapi olla vanha kun korvat soivat kuin viimeistä päivää ja pää humisee.
Kyllä niitä on kiva pitää, mutta kivampaa on antaa takaisin.
Ja nyt illalla rauha maassa ja hiljaiseloa..
Huomisen kun vielä jaksaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 18:33

Kyllä päivät menee ihan liukuen, niinkuin liukurilla laskien. Aina vaan nopeammin. Kaunis aurinkoinen ilma. Olen vetänyt porkkanoita maasta ylös. Ei millonkaan ole niin suuria porkkanoita ja hyviä ollut .Noin 150kg nostettu ja lisää tulee toinen mokoma. Eikä tuohon maahan ole laitettu 40v.teen mitään osto lannoketta. Ei kyllä lantaakaan.Ihka luomu puhdas maaperä ,Savihiesu maa.
Kesällä kun oli kuumaa eikä sitä vettä kuulunut, sanoin miehelleni että tuleekohan noista mitään. Ei niitä kasteltukkaan .Mitä syksyllä saivat.Perunaa jätettiin puolet maahan.suuria satoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:46

Hyviä iltoja sinullekin. Päiväni meni asioilla ja kaupossa käydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:38

Kului rattoisasti ystävättereni huonekaluja entisöidessä.