Hyvää huomenta!! monelta heräsitte tänään su. 14.9.2008? ja onko jollakin synttirit, miun tädilläni onpi.

mie heräsin 09.00. pistin takkaan tulen ku asteita oli sisällä vain vähän päälle 17. innoa kahtelen tv:stä ja napsuttelen tät kysymystä napsulaisille. Hyvää päivan jatkoa kaikille. : )

Lisätty: 14.09.2008 - 10:04

[[[[[ lisäys vielä, miten aloitit aamusi, minä tuossa jo rustasinkin aamustarttini ]]]]]

Lisätty: 14.09.2008 - 10:28

hyvä että siun kisusi kotiutui vihdoinkin (jonin13). tiel meitil päin ei oikein aurinko paistele, onpi vähän pilvistä mutta onneksi ei sada kuitenkaan.

Avainsanat: aamu monelta herääminen synttärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 10:10

Huomenia sinnennii päin, heräsin eka kerran viiden maissa (ja kukapa se siel oven takana olikaan, no se mieron tiellä 4yötä ollunna kisuni, onneks). Sitten varsinaisesti 9.oo heräsin oikeesti, heh, ja kahvin keittoon, ja kova nälkä ol, niin paitoin munia ja pekonia, kait niitä ku harvoin laittaa niin saapi syödä?? namia oli ja masu jaksaa taas sinne iltpäivän murkinoihin. Innoa kattelen myös, piti tulla kyl enstee sulle vastailee, höröö...naureskelua.. Ja vimpaks synttäreitä ei näis maisemis onneks ny just kelleään ookkaan, ni ei tarvii lähtee kekkröimään...... Tänään sit ahkerina kaikki napsulaiset ja aurinkoista syyspäivää myös!

Lisätty: 14.09.2008 - 10:12

Ilm. en sit ihan hereil ookkaan: paitoin = paistoin (no meni siin kyl paitoihinkin), kekkröimään ois niinkus kekkeröimään, huh ja huh mun kanssai

Lisätty: 14.09.2008 - 18:31

klo 18.30 on kaikki kuus jos heränny Napsussa, jesss!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 10:30

jopas nukuitte myöhään kuin unikeot ,nousin 7.00 ulkoilutin koiran ja yritin pankkiin koneella se väitti ettei ole tarvittavaa ohjelmaa koneessa ,vaikka viimeksi eilen maksoin sähkölaskun,ja on onnistunut aikasemmikin kymmenet kerrat ja nyt ei millään.nousin muuten eilenkin 6.40.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 12:13

Hersin ysiltä. Tuli valvottua nimittäin illalla aika myöhään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 12:28

tänä aamuna heräsin poikkeuksellisesti vasta kahdeksalta, selityksenä ehkä käy, että takana on kolmen vuorokauden mittaiset läksijäiset ..... elämä jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 15:46

Herätys oli 5.30. Kahvit valumaan, koira lenkille ja klo 7:ksi työpaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:38

Klo 09.45