Laittakaapas tähän sellaisia salaatin/raasteen ohjeita, joihin käytetään eniten porkkanaa?

Avainsanat: ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 17:44

Kaalipiristys.raasta- punakaalia 100g,valkokaalia100g,omenaa2,raejuustoa prk.
Lantturaaste.lanttua400g,ananasta1pki.
Aurinkoraaste.porkkanaa3.rusinoita 3/4dl liota 3/dl.ssa appelsiinimeussa.raejuusto prk.
Näihin voi laittaa öljypohjaita kastikettakin.

Lisätty: 28.09.2010 - 18:00

Juurespihvit.raasta,porkkanaa200g,lanttua100g,selleriä50g,
kermaviiliä 2dl,munia2,hiivaleipäjauhoja4rkl,suolaa1tl,basilikaa tai kirveliä 1tl,muskottiia hiukan.
sekoita aineet ja paista ohukaipannulla, mieedolla lämmöllä.syö puolukkahillon kera.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 16:44

melkeimpä minkä vain salaatin voi muokata eniten porkkanalle.
esim perunaa, sipulia, etikkakurkkua ja porkkanaa ( unohda se punajuuri ettei tuu rosollia ).
kaalia ja porkkanaa.
raejuustoa ja porkkanaa.
ananasta ja porkkanaa.
lämmintä porkkanaa, kesäkurpitsaa, sipulia, kanaa jne
mielikuvitus on rajana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 16:53

Kaalia ja puolukoitakin voi yhdistää. Kuten matkaaja sanoi, että voi mielikuvitusta käyttää.
Salaatttina en oiken paljon köytä kaalia, kun se on vähän kovaa syötävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:37

Raastettua porkkanaa, hieman pienittyä ananasta ja rusinoita. Kelpaa ainakin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:59

Nopeaa ja helppoa: raasta porkkanaa, heitä sekaan rusinoita ja purista sekaan sitruunamehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:48

Porkkanaraastetta ja puolukkaa ja sitruunamehua tuo maistuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 20:11

Porkkanaraaste ja ananas..
Porkkanaa ja muita vihanneksia haudutan kypsiksi..kesäkurpitsan ja sipulin kanssa tulee hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:30

Pelkistetty porkkanaraaste =D. Ei kai sitä voi mihinkään tuoresalaattiin liikaa laittaa.