Käytätkö eriväristä sukkaa toisessa jalassa?

Avainsanat: sukat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:43

Miulla on aina samanväriset sukat,valkeat tai mustat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:45

värillä ei väliä kunhan on puhtaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:51

Aina ovat samanväriset ja puhtaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:54

Väri todellakin aina sama, onko tämä joku protesti vai miksi pitäisi olla eri väriset?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:54

Empä todellakaan, olen kuullut sanottava, että on noitumaan lähdössä jos on eriväriset sukat jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 10:55

Juu välillä ei ole sukkia olenkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 11:26

En ole vielä käyttänyt, mutta en tiedä miten käy jos sokeaksi tulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 13:42

Miksi pitäisi eriväriset olla? Käytän sukkahousuja,useimmiten mustia. En ole sokea enkä värisokea!
Onko erivärisyys merkki "jostain"?

Lisätty: 29.09.2010 - 10:32

Voisi tuosta vielä jatkaa kysymyksellä: käytätkö eriväristä kenkää toisessa jalassa?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 14:13

Mulla on niin monen värisiä sukkia .Toinen jotenkin kantapäästä mennyt rikki ,heittänyt pois ja toinen jäänyt. kuitenkin, pari täytyy löytyä .Laatikko täynnä tämmöisiä sukkia . Sieltä hyvä ottaa ja tulee tarkasti molemmat parit käytettyä.Ihania sukkia. ei ole minua haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 16:13

Hesarin edesmennyt pilapiirtäjäkin tuli torille aamulla toisessa jalassa reino ja toisessa patini.
Liekkö noilla skkien värillä niin suurta väliä enää näillä aamuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:13

Puhtaat ovat ja samaa pariakin. Onko se jokin uusi muotioikku? Kerrohan meillekin, niin ollaan ajan tasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:21

Mamma sukat pesee ja laittaa nippuihin. Otan siitä ja jalkaan pistän. Joskus laittoi eriväriset pariksi (kaiketi tahallaan) ja minä jalkaan. Niinhän se lienee tarkoitettu. Niin toimin tulevaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:15

Yritän aina valita samaa paria olevat sukat. Joskus on kyllä vahingossa toiseen jalkaan päätynyt tummanruskea ja toiseen musta sukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:40

Kyllä on aina ollut samanväriset kummatkin sukat...Laitan aina pyykistä tullessa parit yhteen..niin tulee samanväriset sukat automaattisesti..Ja sukat pitää olla sävy syvyyn muiden vaateiden kanssa..eli katson minkävärinen pusero..niin sen perusteella valitsen aina aamulla sukat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 23:07

Eipä noilla sukkien värillä ole väliä, enemmän materiaalilla ja puhtaudella. Harvapa niitä sukkia jalassa edes näkee, kun useimmissa paikoissa pitää kuitenkin olla aina kengät jalassa. Eri väriset villasukat ovat muutenkin aikamoinen piristys ainakin itselle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 14:52

Jos tuo on muotijuttu, niin mähän oon vähän aikaani edellä. Aina silloin tällöin noita sattuu, joskin vahingossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:13

Kyllä ne tahtoo samanväriset olla molemmissa.